Leo van Veghel

Er is een nieuwe pomp geplaatst in de vloerverwarming. De monteur is gegaan zonder verdere testen. Met als gevolg dat de vloerverwarming het niet deed. Vervolgens een andere monteur geweest die... Er is een nieuwe pomp geplaatst in de vloerverwarming. De monteur is gegaan zonder verdere testen. Met als gevolg dat de vloerverwarming het niet deed. Vervolgens een andere monteur geweest die constateerde dat een kraan dicht stond. Na wat test dacht hij dat het euvel verholpen was. Maar wij zitten nog steeds met een niet werkende vloerverwarming. Dus moeten wij maandag maar weer bellen.

Een bevestigings email bij maken afspraak kan makkelijk zijn. Er komt wel een SMS/Email de dag van te voren dus geen probleem.

Wat viel u in positieve zin op?

Aardig en kundig personeel

J.van Dijk

Regel alles voor de klant: dus ook teruggave, stuur rekening zonder btw, en de installatie van app.

Wat viel u in positieve zin op?

Goed advies en nakomen afspraken

Lemstra

We hebben bij de fa. Kemkens zowel zonnepanelen als een hybride CV ketel besteld. Voor beide systemen was een dakdoorvoer noodzakelijk met een specifieke kabel.
Op mijn simple vraag of ze bij...
Op mijn simple vraag of ze bij de aanleg van zonnepanelen ook alvast niet de draad konden trekken voor de hybride CV die in Januari 2023 wordt geinstalleerd ontstond verwarrring. De afdeling 'solar' van Kemkens en de afdeling CV's hebben bljkbaar onderling geen goede communicatie. Het is uiteindelijk wel geregeld door een electricien maar de onderlinge communicatie had beter gekund.