C. Aalbers particulier.

Er wordt goed gewerkt en daar ben ik tevreden mee.

Van Woerkom

Geen toelichting, gewoon prima service gehad deze keer

De eerste 2 monteurs konden echt niks. Maar de derde heeft het zeker goedgemaakt. Snel en deskundig.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte heer/mevrouw,
Geachte heer/mevrouw,
Vervelend dat er meerdere monteurs langs hebben moeten komen om de gehele storing te verhelpen. Soms komt het helaas voor dat er meer aan de hand is als op voorhand gedacht. Gelukkig is uw storing nu geheel verholpen.
Kemkens bv.

T.

Het is al 2x geweest dat monteurs terug moesten komen omdat er iets niet goed ging (1× een verkeerde inschatting waardoor de cv niet goed werkte, En deze week een verkeerd besteld onderdeel,... Het is al 2x geweest dat monteurs terug moesten komen omdat er iets niet goed ging (1× een verkeerde inschatting waardoor de cv niet goed werkte, En deze week een verkeerd besteld onderdeel, waardoor de monteur dus 3x bij ons is geweest)
Het kost mij dus veel tijd omdat het een tijdvak van 5 uur is waarin de monteurs kunnen komen.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte,
Geachte,
Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat e.e.a. niet geheel volgens wens is verlopen, ik begrijp dat dit niet prettig is. Wij nemen u review mee ter verbetering van onze dienstverlening zodat u in de toekomst nog beter geholpen kunt worden.
Kemkens bv

Iets meer uitleg bij de service.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Vriendelijk geholpen door de telefoon. Snelle afwikkeling en service.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle afwikkeling

Martien van Gorkum

Neem op tijd contact op

Vind het niet goedkoop en ik heb zelf het tijdvak in de gaten moeten houden, vind dat zij op tijd contact op moeten nemen.

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijke en kundige monteur

Makkelijk bereikbaar telefonisch en komen afsprakenna