20686 beoordelingen

20686 Reviews

Hans Michels

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

prettig telefonisch contact en vrij makkelijk een afspraak te maken.

tijd van afspraak

Van der Vlies-Manupassa

Rij op postcodes dat voorkomt narigheid.Die zijn er toch niet voor niets. En als ze verkeerd staan en diegene geeft te kennen geen contract te hebben bij hun. Waarom word er dan niet gebeld naar de... Rij op postcodes dat voorkomt narigheid.Die zijn er toch niet voor niets. En als ze verkeerd staan en diegene geeft te kennen geen contract te hebben bij hun. Waarom word er dan niet gebeld naar de klant waar ze eigenlijk moeten zijn. Zou een hoop duidelijk maken. Maar je hoort totaal niets van Kempkes of de monteur die daar staat. Ze hebben toch mijn tel.nr.
Dat is klantgericht werken.

Het is 2x fout gegaan met de afspraak 2x op een verkeerd adres. Rijden niet op postcode. Dat maakt het pas afgesloten contract niet goed. Slecht begin. Kost mij 2 vrije dagen . Uiteindelijk hebben... Het is 2x fout gegaan met de afspraak 2x op een verkeerd adres. Rijden niet op postcode. Dat maakt het pas afgesloten contract niet goed. Slecht begin. Kost mij 2 vrije dagen . Uiteindelijk hebben ze toch nog iemand gestuurd anders was ik weggegaan. Geen goede reclame. Men zei nadien dat er een IT'er er nu na zou kijken, ik hoop dat ze dat ook waar maken anders stap ik als nog op.
Zij betalen mijn vrije dagen toch ook niet terug dan verwacht ik wel de service waar ze voor staan.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat ze als nog iets geregeld hebben.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen mevrouw Van der Vlies- Manupassa, bedankt voor het invullen van de review. Allereerst wil ik u, namens Kemkens, excuses aanbieden voor het verloop van de door u beschreven... Goedemorgen mevrouw Van der Vlies- Manupassa, bedankt voor het invullen van de review. Allereerst wil ik u, namens Kemkens, excuses aanbieden voor het verloop van de door u beschreven gebeurtenissen. Erg vervelend dat onze monteurs tot tweemaal toe niet op uw adres arriveerden. Ik ga dit bespreken met de planner van deze monteurs opdat dit niet meer voor gaat komen. Fijn om te lezen dat onze monteur uiteindelijk toch op de afgesproken dag bij u is geweest. Ik heb u zojuist gebeld maar kreeg geen gehoor. Mocht u mij hierover toch nog willen spreken dan kunt u bellen met 088-5050330.
Kemkens

Peter van Beveren

Wees duidelijker bij afsluiten over de verschillen tussen de pakketten. Bij welk pakket wordt wat vergoed. Ik heb nu een pakket afgesloten maar voor mijn gevoel geen keuze gehad.

Makkelijk afsluiten van Internet

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg wat de monteur ging doen

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen heer Van Beveren, alleereerst bedankt voor het invullen van de review. Hieruit begrijp ik dat het voor u niet duidelijk is wat de verschillen zijn tussen onze onderhoudscontracten. Graag... Goedemorgen heer Van Beveren, alleereerst bedankt voor het invullen van de review. Hieruit begrijp ik dat het voor u niet duidelijk is wat de verschillen zijn tussen onze onderhoudscontracten. Graag wil ik dit telefonisch met u bespreken. Ik heb u zojuist gebeld maar kreeg geen gehoor. Ik probeer u later nogmaals te bellen.
Kemkens

Vanderhaegen Albert