20640 beoordelingen

20640 Reviews

f van der meijden

Mij bellen

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

17-06 om half 6 belt de monteur af, kost ons een halve snipperdag, ik zou gebeld worden en nog niets gehoord. ik zeg op en wil al mijn geld terug

Frank

niks dus niet geweest

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemorgen meneer Van der Meijden, zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Nogmaals bied ik mijn excuses aan voor het niet nakomen van onze afspraak. Dit had niet mogen gebeuren. Fijn dat u toch... Goedemorgen meneer Van der Meijden, zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Nogmaals bied ik mijn excuses aan voor het niet nakomen van onze afspraak. Dit had niet mogen gebeuren. Fijn dat u toch een nieuwe afspraak met ons wilt maken.
Kemkens

Vriendelijkheid

Kemkes

Geen tips

levert goed werk

Wat viel u in positieve zin op?

vriendelijk en werken heel goed

Penning

Goede service

Kundig personeel

Botter

Vriendelijk en veel uitleg

J. Van Pruissen

Reiniging wasemkap afvoer ook bij ventilatiekanalen reiniging betrekken.
Ik heb een appartement.

A.H.Aalbers

zoals het hoort

E

Ik vind het best duur, dat onderhoudscontract, omdat je de reparatie ook nog los moet betalen

Hier heb ik het nooit over met vrienden, maar als dat wel zo was dan zou ik het wel aanbevelen

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteurs, stipt op tijd

Huaisheng

Know more about my heating system

the technician is very nice and kind to explain every of my questions

Wat viel u in positieve zin op?

the technician is very trusty and kind to help