20641 beoordelingen

20641 Reviews

Puyn

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Ze zijn accuraat en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur was duidelijk in uitleg, vriendelijk en had een goede houding

W. Spies

Vriendelijke monteur en verstand van zaken.

Wat viel u in positieve zin op?

Slang zat nog aan toevoer water en dat mocht niet.

Pouderoijen

Ga zo door.

Wat viel u in positieve zin op?

Kapotte onderdelen konden meteen vervangen worden.

Leon

Ivm corona misschien toch een mondkapje dragen. Monteur komt tenslotte overal bij mensen thuis.

Kennis van installatie.

Paul van Isselt

Het formaat van de ketel, vergeleken met het 5x zo grote ding dat er eerst zat

John Op den camp

Volhouden zo.

Vakbekwaam, professioneel en vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoerige en helder informatie.

Gert Timmermans

Zie toevoeging.

De service aan zich is prima, echter uw monteur maakt op eigen beweging gebruik van douche om blijkbaar iets schoon te maken en maakt vervolgens gebruik van ons toilet aldaar!!! waar mijn vrouw... De service aan zich is prima, echter uw monteur maakt op eigen beweging gebruik van douche om blijkbaar iets schoon te maken en maakt vervolgens gebruik van ons toilet aldaar!!! waar mijn vrouw daarna alles mocht schoonmaken want zowel bril als de vloer zaten onder de urine. Er was toch gewoon een gastentoilet aanwezig!

Niet veel

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goede dag meneer Timmermans, vanochtend heb ik u gesproken over de gedragingen van onze monteur. Inmiddels is deze monteur hierop aangesproken.
Bedankt voor uw feedback. Door het invullen van...
Bedankt voor uw feedback. Door het invullen van een review kunnen wij onze dienstverlening blijven verbeteren.
Kemkens

A.Kuijpers