20645 beoordelingen

20645 Reviews

Ben.iersel@ziggo.nl

Storingdienst was er meteen nadat de ketel niet goed was aangesloten

Leenders

Nvt

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Prima service

Nvt

Jan de Booys

Inplannen was niet zo makkelijk

Deskundig en vriendelijk personeel

Wat viel u in positieve zin op?

Goed inspelen op onverwachte situatie

Huidverzorgingssalon Angela Sanders

Even wanneer er geboord is ook even stofzuigen zodat het gruis weg is

David Vermulst

Bedragen wel correct afschrijven en hierdoor klanten niet voor de gek houden

De voorwaarden zijn tot op heden niet nageleefd. we hadden een contract voor de eerste twee jaar van EUR 8,50 en er wordt EUR 11,79 geincasseerd. daarnaast hebben we niet hoeven af tekenen voor de... De voorwaarden zijn tot op heden niet nageleefd. we hadden een contract voor de eerste twee jaar van EUR 8,50 en er wordt EUR 11,79 geincasseerd. daarnaast hebben we niet hoeven af tekenen voor de ketelcheck en is er geen datum op de ketel genoteerd wanneer jullie zijn geweest

Wat viel u in positieve zin op?

monteur was op tijd en gaf goede toelichting over de ketel

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Geachte heer Vermulst,
Bedankt voor uw feedback.
Ik heb u zojuist proberen te bellen maar kreeg helaas geen gehoor.
Graag kom ik nog in contact met u om het een en ander te bespreken, u...
Geachte heer Vermulst,
Bedankt voor uw feedback.
Ik heb u zojuist proberen te bellen maar kreeg helaas geen gehoor.
Graag kom ik nog in contact met u om het een en ander te bespreken, u kunt ons bereiken op 088-5050330.
Kemkens Bv.

Van Zoggel

Dame aan de telefoon leek weinig tijd te hebben voor mijn opmerkingen, maar blijkbaar is e.e.a. toch goed overgekomen. Monteur wist wat er moest gebeuren.

Geen onderwerp wat vaak ter sprake komt.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke en vakkundige monteur. Duidelijke antwoorden bij mijn vragen.