J.B.Meijer

De monteur heeft het snel en netjes opgelost.
Wij zijn dik tevreden. Goede service.

Zegwaart

Hou het service niveau hoog in het vaandel, ook in moeilijke tijden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Service is uitstekend en als er wat is komt er snel een monteur. Daarnaast zijn de adviezen super goed.

Wat viel u in positieve zin op?

Stiptheid en klantvriendelijkheid

Goede service, wel lange wachttijd

Wat viel u in positieve zin op?

Tijdstip afspraak kon worden aangepast, en monteur was zeer vriendelijk.

Aertsen

Service is erg afhankelijk van capaciteit monteur, ook vriendelijkheid monteur is niet altijd vanzelfsprekend

nijs

De kundigheid en vriendelijkheid van de personen waar ik mee gesproken heb

Jeroen van Hulst

Zorg ervoor dat de klant direct ook een getekende versie van de offerte ontvangt (dus ook door Kemkens getekend). Laat deze op iedere pagina paragraferen, dat voorkomt ook misverstanden. Nu is dat... Zorg ervoor dat de klant direct ook een getekende versie van de offerte ontvangt (dus ook door Kemkens getekend). Laat deze op iedere pagina paragraferen, dat voorkomt ook misverstanden. Nu is dat een blackbox. Als het dan mis (lijkt te) gaat(n), dan ontstaat er veel twijfel.

Laat medewerkers van de administratie niet in contact met de klanten, zeker niet als het probleem niet eendimensionaal is. De medewerker die ik heb gesproken is daar niet vaardig genoeg voor. Dat zorgt voor de nodige frustraties over en weer.