20807 beoordelingen

20807 Reviews

Jurgen Marechal

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Prima en duidelijke monteur, die er werk van maakte

De monteur

Wim Zijlstra

Service gerichte monteurs

ontevreden over uitvoering werkzaamheden, niet meedenken in situatie

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Meneer Zijlstra, bedankt voor het telefoongesprek wat wij net hebben gevoerd. We vinden het heel vervelend dat wij niet het probleem hebben kunnen oplossen , terwijl die intentie er natuurlijk wel... Meneer Zijlstra, bedankt voor het telefoongesprek wat wij net hebben gevoerd. We vinden het heel vervelend dat wij niet het probleem hebben kunnen oplossen , terwijl die intentie er natuurlijk wel was. Wij zetten deze opmerkingen door naar desbetreffende afdeling zodat wij hier in kunnen verbeteren. Nogmaals dank voor uw tijd en uw toelichting.
K. Faber
Kemkens

henk van ree

Ga zo door

correcte afspraken, aardige mensen

aardig personeel

Philippe

Geen, ga zo door.

Vriendelijke monteur die meteen filters bij had. Snel klaar.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat er meteen gratis filters bij de eerste inspectie zaten.

Centen

Bereidwilligheid om samen tot oplossing te komen

Verhuldonck

Geen alles oke

Omdat het altijd goed is

Prettige samenwerking