20803 beoordelingen

20803 Reviews

schonenberg

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

vriendelijk.en een monteur die weet waar hij over praat

vriendelijk en duidelijk

ensing

Misschien wat betere uitleg tav hoeveelheid service beurten

ik zou het wel aanbevelen want dat ontzorgd... echter ik vind het vreemd dat een ketel, nu inmiddels 6 jaar oud en door jullie geinstalleerd nog maar 2x een servicebeurt heeft gekregen en de... ik zou het wel aanbevelen want dat ontzorgd... echter ik vind het vreemd dat een ketel, nu inmiddels 6 jaar oud en door jullie geinstalleerd nog maar 2x een servicebeurt heeft gekregen en de onderdelen alsnog in rekening worden gebracht , terwijl je toch 120 E pj betaald. = 6x 120e....

correcte nette monteur !

W

Weet zo niet

Neemt de tijd. Zorgt ervoor dat dat alles goed werkt voor hij vertrekt, ook al duurt het langer dan verwacht. Super service!

Wat viel u in positieve zin op?

Gaat door tot alles goed werkt

Jurgen Marechal

Prima en duidelijke monteur, die er werk van maakte

De monteur

Wim Zijlstra

Service gerichte monteurs

ontevreden over uitvoering werkzaamheden, niet meedenken in situatie

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Meneer Zijlstra, bedankt voor het telefoongesprek wat wij net hebben gevoerd. We vinden het heel vervelend dat wij niet het probleem hebben kunnen oplossen , terwijl die intentie er natuurlijk wel... Meneer Zijlstra, bedankt voor het telefoongesprek wat wij net hebben gevoerd. We vinden het heel vervelend dat wij niet het probleem hebben kunnen oplossen , terwijl die intentie er natuurlijk wel was. Wij zetten deze opmerkingen door naar desbetreffende afdeling zodat wij hier in kunnen verbeteren. Nogmaals dank voor uw tijd en uw toelichting.
K. Faber
Kemkens