20626 beoordelingen

20626 Reviews

Milou

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Flexibel, goed georganiseerd bedrijf met snelle service.

Wat viel u in positieve zin op?

Goede monteurs, fijn personeel.

Vrienden linden

Zo doorgaan

Gewoon goed en betrouwbaar

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijk op tijd en vakbekwaam

M. van der Klei

Zo doorgaan

Snelle service bij storing. En goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Aardige monteurs. En verstand van zaken

HG de Jeu

Vooral zo doorgaan

Komen afspraken goed na. Goede servcice

Wat viel u in positieve zin op?

monteur keurig op tijd en deed vrolijk zijn werk

W. Kleinhans

Geen.

Ook uit ervaring van anderen: firma is deskundig en betrouwbaar. Ik kreeg een goed advies en de firma is er duidelijk niet op uit om mij onnodige kosten te laten maken.

Wat viel u in positieve zin op?

De servicemonteur voerde het onderhoud heel netjes uit. Groot verschil met de vorige leverancier die ik had.

Alex Jolly

Wel. Tevreden met ketel en service en contact en monteurs

Goede service!

Bianca

Kundig en vriendelijk personeel

Er werd netjes gewerkt

mols

Vriendelijk snel en professioneel

uitleg

Herman Hagen

Ik begrijp niet als een ik huurcontract heb dat ik de te vervangen onderdelen moet betalen.

Vriendelijkheid en komt de afspraak na.

vriendelijk en kundigheid

Sjaak Builtjes

De monteur was een zeer kundige persoon die met grote vakkennis het onderhoud heeft uitgevoerd en preventieve maatregelen heeft genomen om grotere problemen te voorkomen. Ik was zeer tevreden over... De monteur was een zeer kundige persoon die met grote vakkennis het onderhoud heeft uitgevoerd en preventieve maatregelen heeft genomen om grotere problemen te voorkomen. Ik was zeer tevreden over deze monteur. Hij legde ook goed uit wat hij deed en waarom.

Zie eerdere opmerking