Monteurs werken erg netjes en betrekken je, waar nodig, bij de installatie van het apparaat.

Ronald Jansen

Monteurs werken nauwkeurig en netjes, alles weer opgeruimd en goede uitleg gegeven

Heb zelf een contract met Kemkens

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Goedemiddag,
Bedankt voor uw feedback.
Wij vinden het erg vervelend om te lezen dat de monteur een afspraak met u had gemaakt welke hij uiteindelijk niet is nagekomen. Onze excuses hiervoor. Fijn dat de reparatie inmiddels naar tevredenheid is uitgevoerd.
Kemkens

Hou je aan de gemaakte afspraken en zorg dat je ook op vrijdag beschikbaar bent aan telefoon.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Eerste keer zonder melding niet op komen dagen. Speciaal vrije dag voor genomen.

Wat viel u in positieve zin op?

Ervaren monteurs

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Goedemiddag,
Bedankt voor het schrijven van de review. Erg vervelend dat uw onderhoudsafspraak zonder melding van onze kant niet is doorgegaan. Nogmaals onze excuses hiervoor. Inmiddels heeft u een nieuwe afspraak gemaakt en is deze ook uitgevoerd. Ik vertrouw erop dat dit servicebezoek naar tevredenheid is verlopen.
Kemkens