Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Nakomen van afspraken
8.1/10
Kennis en professionaliteit
8.3/10
Vriendelijkheid van de medewerkers van Kemkens
Bekwaamheid van de monteurs van Kemkens
Uitleg die u kreeg over installatie/onderhoud

Alles, behalve een rekening die niet terecht was

Nick Gerritsen

Snelle installatie, werking van CV-ketel was gelijk merkbaar.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zeer vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg en behulpzaam.
Prijs kwaliteit verhouding is tot op heden in orde.

Kunt u dit toelichten?

Het kost de koper geen moeite. Alles word voor je geregeld.

Geen tips of suggesties.

h.janssen

Uw dame bij de receptie/helpdesk en uw eigen medewerker

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

De monteur!! die de onderhoudsbeurt kwam uitvoeren had alleen een snuffel apparaat bij zich. Binnen 5 minuten wist deze man te vertellen dat wij in een levensgevaarlijke situatie leefden. De ketel boven op zolder gaf 33 ppm aan. We dienden de ramen open te zetten, hij zou met spoed een offerte laten uitbrengen, een nieuwe installatie was een absolute noodzakelijkheid en hij was verplicht om eigenlijk de verwarming af te zetten. Mijn leeftijd en die van mijn vrouw lieten ons direct bij ontvangst van de offerte de offerte tekenen. Navraag en zoekwerk heeft mij geleerd dat zijn verhaal en de kwaliteit van de ketel en zijn opmerkingen niet correct zijn en dat hier duidelijk sprake is van dwaling. Ik ben vanaf 15 april tot 27 mei in het buitenland en zal u direct nadien kontakten. Om uiteindelijk de juiste persoon te bereiken zou u mij een plezier doen om alvast de naam van uw directeur en zijn telefoonnummer aan mij per e-mail toe te zenden. Dat wij nadien nog een maand op een nieuwe ketel hebben moeten wachten is op zijn minst gezegd bijzonder.

Kunt u dit toelichten?

De installatie is aangebracht door een ingehuurd bedrijf. De kwaliteit van installatie is ronduit slecht. Ik heb foto's genomen van artikelen die het door u ingehuurde bedrijf niet noodzakelijk vond te installeren. Ik ga hier niet verder op in omdat een monteur van uw eigen organisatie op woensdag (halve dag ) en nadien op vrijdag (ruim halve dag) bezig is geweest om de zaken te herstellen. De dame bij uw helpdesk en uw eigen monteur verdienen een pluim. Zij zijn beleefd, vriendelijk en doelgericht. de beoordeling hieronder heeft betrekking op de man die ons op een dwaalspoor heeft gezet en het ingehuurde bedrijf.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ben kritisch bij het inhuren van derden.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

De afspraken die zijn gemaakt zijn ze tot nu toe netjes nagekomen.

Kunt u dit toelichten?

Snel kwam er iemand langs voor een offerte en binnen 2 weken was de ketel al geplaatst.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Iets meer uitleg geven over de ketel

Bijna alles, alleen zeer verbaasd, dat de monteurs , niet op het dak zijn geweest om de kap te vervangen.

Aanschaf, installatie, afvoer oude installatie

Goeie, snelle service

Kunt u dit toelichten?

Huurcontract liep af, nieuw contract. Liep allemaal naar wens.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Monteurs rekening houden met vloerbedekkingen (vuile schoenen). (enige minpuntje).

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Keurige dienstverlening. Komen afspraken na en geven goed advies en service.

Kunt u dit toelichten?

Een monteur kwam langs voor de onderhoudsbeurt van de oude ketel. Toen bleek dat de ketel zijn beste tijd had gehad en het eea vervangen moest worden. Kortom het was duidelijk dat er na 18 jaar een nieuwe moest komen. Deze monteur kon ons goede opties geven voor nieuwe ketels. En heeft toen met onze toestemming een offerte aangevraagd. Vervolgens zijn we middels de mail goed op de hoogte gehouden en is het balletje verder gaan rollen.

Piet Claassen

Ik werd goed geïnformeerd door de vertegenwoordiger wat voor mij de beste keuze zou zijn.

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

ga zo door ik heb verder geen op of aanmerkingen

John de bruin

Een goede service

N V T

Netjes gewerkt. Vriendelijke, beleefde monteurs.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u Kemkens wel/niet aanbevelen?

Voorheen klant (huurde ketel) bij Q Energy sinds 2001 en altijd tevreden geweest. Q Energy is nu overgenomen door Kemkes.

Kunt u dit toelichten?

Eerste afspraak ging niet door i.v.m. oponthoud/pech met de installatie van een ketel bij iemand anders de dag voor onze afspraak.

?