Tjeerd van Buuren

Monteurs zelf meer laten plannen.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze... Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze service.

Reactie Kemkens Ventilatie:

Beste mijnheer/mevrouw bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling!

Nvt. Niet nodig zo houden

Reactie Kemkens Ventilatie:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor het invullen van deze review en de mooie woorden voor onze collega's, zowel voor onze monteurs als de mensen aan de telefoon.
Met vriendelijke...

Ton

Reactie Kemkens Ventilatie:

Ton, dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Kemkens BV

Snelle service en goed opgelost, kon niet dezelfde dag gemaakt worden ivm onderdelen maar we de dag erna.

Geef bij het goed bereikbaar maken van de cv-installatie aan bij nieuwe klanten dat een wasmachine in die ruimte niet /niet altijd door de servicemonteur wordt verschoven

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve reactie, ik begrijp dat er bij niet was aangegeven dat de toestellen goed bereikbaar dienen te zijn voor onze monteur, dit is een miscommunicatie vanuit onze kant onze excuses daarvoor.

Geen bedrijf.Was chef centrale bij Akzo Ede

De monteur had het er over om de 19.95 euro terug te vragen. Geeft mij de indruk dat men geen interesse heeft in een klant in de provincie Utrecht.

Geachte mijnheer Kok,
Geachte mijnheer Kok,
Na de bevindingen van onze monteur is er besloten om uw toestel niet in contract te nemen omdat het toestel niet voldoet aan de huidige richtlijnen. De monteur heeft u geadviseerd om contact op te nemen met de installateur die het toestel geplaatst heeft. Zodra de ketel voldoet aan de richtlijnen kunnen wij het toestel in contract nemen. Uw installateur hoort dit eerst voor u op te lossen. Jammer dat wij hiervoor een slechte beoordeling krijgen buiten onze schuld om.

J.W.M van den Berg

Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere... Help ook klanten zonder een onderhoudscontract te eisen af te moeten sluiten. Het kan ook voorkomen dat klanten geen contractuele verplichtingen kunnen/willen aangaan i.v.m (gewijzigde) onzekere financiële situatie.

Geachte mijnheer van den Berg,
Geachte mijnheer van den Berg,
Sinds januari 2023 is er besloten om alleen nog klanten te helpen met onderhoudscontracten, dit doen we zodat we onze eigen klanten optimaal kunnen helpen en niet af hoeven te bellen in verband met storingen die we dan op zouden moeten lossen voor mensen zonder contract.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw positieve review, fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze serviceverlening.