Snel contact

Makkelijk online

Snel geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Ik had storing gemeld met storing code maar helaas nu moet ik nog wachten omdat monteur geen onderdelen bij had, hij kon beter gelijk meenemen.

J.A.Feitsma

Prima bedrijf en correct geholpen kan het iedereen aanraden.

Kunt u dit toelichten?

Maandag gebeld dinsdag verholpen.

Wat viel u in positieve zin op?

Correct aan de telefoon en de medewerker die thuis kwam vriendelijk en vakbekwaam.

Geen gewoon zo doorgaan.

F. Reloe

Goede service van de storingsdienst en vlotte afhandeling door de monteur

Gaat heel vlot

Wat viel u in positieve zin op?

De melding van de monteur dat hij onderweg is

Zo doorgaan

Jos Vallen

Snelle en goede service bij abb.

Zie boven

Wat viel u in positieve zin op?

Snel, correct en optimale reacties

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Tijdens de gebruiksperiode zal de services misschien prima zijn geweest, maar bij het opzeggen van het contract was de SERVICE RONDUIT SLECHT.
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald,...
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald, maar tot op heden geen enkele bevestiging gekregen van opzegging van het contract enz. enz.

Kunt u dit toelichten?

Ik heb het formulier ingevuld wat ik gedownload had van uw website. Op het moment van het verzenden kreeg ik geen enkele bevestiging te zien, niet in mijn mailbox, maar ook niet een reactie van... Ik heb het formulier ingevuld wat ik gedownload had van uw website. Op het moment van het verzenden kreeg ik geen enkele bevestiging te zien, niet in mijn mailbox, maar ook niet een reactie van "bedankt voor het sturen, er wordt z.s.m. contact opgenomen" Dus ik werd hier onrustig van want de boiler moest z.s.m. opgehaald worden. De dag erop gebeld en gevraagd of de melding bekend was. De dame aan de telefoon zei; stuur maar een mailtje met de boodschap dat het contract was opgezegd en dat de boiler opgehaald moest worden. Dit gedaan, ná 5 dagen nog geen bevestiging. Dus weer gebeld en weer werd er gezegd, er komen zoveel mailtjes binnen stuur er nog maar één en zet in de betreft regel de postcode en huisnummer dan pikken we hem er wel tussenuit... Ná 5 dagen nog geen reactie en de tijd begon te dringen. Vandaar dat ik ná een aantal dagen boos aan de lijn heb gehangen om mijn ongenoegen kenbaar te maken. Dit is ZEKER GEEN SERVICE. De dame van deze afdeling (ik had maar de keuze van een monteur gemaakt, heeft mij uiteindelijk aangehoord en me een mailtje gestuurd met de boodschap dat mij iemand terug zou bellen. Dit is uiteindelijk wel gebeurd en de boiler is ook opgehaald, maar de hele situatie verdient ZEKER GEEN SCHOONHEIDSPRIJS WAT SERVICE BETREFT. Mijn advies; zorg dat er een bevestiging gestuurd wordt meteen ná het invullen van het document en beloof geen dingen die jullie niet waarmaken....

Wat viel u in positieve zin op?

de monteur was aardig, die kon er ook niks aan doen dat het kantoorpersoneel er een potje van maakt.

zie hierboven omschreven.

Reactie Kemkens Storing:

Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de... Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, ter verbetering van onze service, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.
Vriendelijke groet,
Helga