Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review fijn om te horen dat u tevreden bent.

Dennis

Duidelijk vermelden dat niet alle CV ketels onder contract kunnen

Goedemiddag Dennis,
Goedemiddag Dennis,
Ik heb even navraag gedaan waarom uw toestel een Itho Daalderop Aquamax niet in onderhoud genomen wordt. De onderdelen die nodig zijn om een onderhoud uit te voeren en eventueel storing te verhelpen zijn bij onze leveranciers niet voorradig vandaar de afwijzing voor het contract. In uw contractaanvraag stond het merk en type niet vermeld anders had u van ons gelijk bericht gehad dat we dit toestel niet in contract kunnen nemen.
Kemkens BV

Communicatie tussen kantoor en monteurs verbeteren. Monteur kwam hier met een opdracht waarin gesproken werd over een lekkage, terwijl het een inspectie betrof

Iets beloven bij afsluiten contract én ook nakomen. Apparaten zijn gecontroleerd, maar niet aangevuld. Hiervoor moet je dan uiteraard een afspraak maken en betalen. Niet zoals het verkocht wordt.

Frans Burgers

Zorgen voor voldoende follow-up wanneer een monteur ziek is.

Stuur deze vragenlijst als ze wat vaker langs zijn geweest ,na 1 keer zegt dit alles niet zoveel

Marlies Verheijen

Ga zo door

Reactie Kemkens Storing:

Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Marlies! Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling van 5 sterren. Mooi om te lezen dat de monteur een goede uitleg heeft... Wat leuk om uw positieve reactie te lezen, Marlies! Dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling van 5 sterren. Mooi om te lezen dat de monteur een goede uitleg heeft gegeven.
Helga