Ik ben pas kort klant, goede ervaring met Kemkens

de comminicatie via mail/sms

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Groet,
Helga

Yvonne Koopman

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Betrouwbare partner

Aardige en positieve medewerker

Natasja Meeuwis

Nvt

Aardige deskundige mensen die langskomen

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg van bekwame medewerker aan collega die mee liep

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Natasja, bedankt voor deze review met 4 sterren en de mooie woorden over onze collega's!
Groet, Helga
Kemkens BV

Monteur nummer 1 niet meer naar afspraken sturen

Wij hadden een afspraak gemaakt voor een onderhoudscontract bij Kemkens. De Monteur kwam, liep naar zolder en zei meteen al dat hij niet aan onze ketel kon werken omdat de wasmachine hem in de weg... Wij hadden een afspraak gemaakt voor een onderhoudscontract bij Kemkens. De Monteur kwam, liep naar zolder en zei meteen al dat hij niet aan onze ketel kon werken omdat de wasmachine hem in de weg zou staan. Kon de wasmachine niet verplaatsen, zou dan pijn in de rug krijgen……..Hij is onverrichterzake weer vertrokken.
De volgende monteur ( na een nieuwe afspraak ) was Tom. Zeer vriendelijke man, die totaal geen probleem ondervond van onze wasmachine. Hij heeft de ketel nagekeken, schoongemaakt, en het gasblok vervangen. Super aardige jongeman!!!
Tom zou ik zeker aanbevelen bij familie, vrienden en collega’s

Wat viel u in positieve zin op?

Gedrevenheid en enthousiasme voor zijn vak van monteur Tom!
Hij was ook erg vriendelijk!

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor de mooie woorden over monteur Tom! Ik heb de complimenten aan hem doorgegeven. Dank u wel voor het invullen van deze review.
Helga
Kemkens BV

Solo

Niet

Prima service

Kwam goed over.

Joost Verschuren

Vriendelijke monteur, goede uitleg/instructie, denkt mee

Klantvriendelijk

N/A

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer vakbekwame en vriendelijke monteur. Gaf uit zichzelf veel uitleg over de ketel en het onderhoud.

So far good

Very good person who visited my house and explained all details

Communication and Staff

Nvt