Zorg ervoor dat alle monteurs hetzelfde diepteniveau van de servicebeurt hanteren

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Zelfde regio dus ook voor eventuele storingen snelle service te verwachten

Wat viel u in positieve zin op?

Dat betreffende monteur echt goed heeft gekeken en ook de ruimte achter de 25 schroeven heeft bestudeerd (terwijl ik wist dat bij andere klanten alleen visuele inspectie van de buitenkant voldoende... Dat betreffende monteur echt goed heeft gekeken en ook de ruimte achter de 25 schroeven heeft bestudeerd (terwijl ik wist dat bij andere klanten alleen visuele inspectie van de buitenkant voldoende werd geacht).

De monteur zag direct het probleem van de CV-ketel en heeft ook meteen opgelost

Ga zo door :)

Duidelijke afspraken. Zorgvuldige controle van ketel. En zeker ook belangrijk: aardige monteur die geduldig vragen beantwoordt en helder advies geeft.

Zie boven

Vriendelijk, ervaren monteurs

Tevreden

Ad

Geen speciale

Afspraken worden goed nagekomen en werk wordt netjes gedaan

Verwachtingen worden waargemaakt

Megens

Nvt

Hij zag de ketel hangen en zei gelijk, ik doe hier niets aan, eerst alles wettelijk in orde dan kom ik terug, gewoon correct eerlijk duidelijk.

Lekker koffie drinken samen

Ad Valentijn

Stuur mij de zelfde monteur ha ha

prima onderhoud .vriendelijke monteurs redelijke prijs

vriendelijk behulpzaam

Vlotte service en vriendelijke, capabele medewerkers/monteurs

1 keer per jaar onderhoud cv

vriendelijke vakbekwame monteur