Willy van Stipdonk

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Aardige, vakkundige monteur

Aardige, vriendelijk

Giel van den Bosch

Ga zo door.

Erkend bedrijf ,goede service ,bij eventuele camaliteiten opstal verzekering kan de verzekering de gegevens opvragen bij archief van kemkens

Vriendelijke monteur
Goede kennis

Gerard van Bruchem

Alles conform afspraak uitgevoerd.

Wat viel u in positieve zin op?

Medewerker was vriendelijk en gaf tips.

Uitgebreide toelichting

Hans

Betrouwbare installateur met een lange staat van dienst

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank voor uw recensie Hans en de mooie beoordeling met 4 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service.
Kemkens BV

Telefonisch afspraken goed nakomen ze hadden beloofd om een mail te sturen maar die bleef uit

Ik beveel het niet altijd aan maar d'r monteur die 20 maart is geweest heeft de verwarming grondig schoon gemaakt en wad vriendelijk

Wat viel u in positieve zin op?

Berichten als de monteur er aan komt

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer om te lezen dat u de afspraak niet op de mail heeft ontvangen, toch fijn om te lezen dat de... Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer om te lezen dat u de afspraak niet op de mail heeft ontvangen, toch fijn om te lezen dat de onderhoudsafspraak verder goed verlopen en dat u hierover tevreden bent. Wij nemen uw opmerking mee als verbeterpunt van onze service.

van Walsum/WalVis verbouwingen

Ik vind het niet altijd klant vriendelijk, heb enorm afgezien met een cv ketel bij mijn vader die vlak voor kerst geen warmte meer gaf. Daar is men nooit meer op terug gekomen

ik vind dat het toch vaak fout gaat met de planning

aardige monteurs

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Fijn om u telefonisch gesproken te hebben mijnheer van Walsum en bedankt voor het prettige gesprek. Zoals besproken is er een afspraak gemaakt voor het onderhoud voor uw verwarmingstoestel. Ik hoop... Fijn om u telefonisch gesproken te hebben mijnheer van Walsum en bedankt voor het prettige gesprek. Zoals besproken is er een afspraak gemaakt voor het onderhoud voor uw verwarmingstoestel. Ik hoop dat ik u goed heb kunnen helpen.
Met vriendelijke groet, Helga
Goedemiddag, dank u voor uw review. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat het laatste bezoek dinsdag 19 maart is geweest. Was u daar wel tevreden over? Anders neem ik graag contact met u op want wij willen u natuurlijk graag zo goed mogelijk helpen.

m. reuser

omdat de monteurs het systeem zeer kundig hebben nagekeken

de vakkundigheid

Kemkers

Ga zo door.

Door de manier hoe de monteur met de klant omging.

Vakmanschap

Edwin Nous

Naar mijn gevoel zit er veel tijd tussen de service beurten en wordt die tijd steeds langer

De service is goed maar wel vrij duur.

Eerlijk advies

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met... Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga.
klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330