Beste mijnheer/mevrouw,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling voor onze service.

Van Aalten namens Li

Storing goed in behandeling genomen

van Eijk

Laat monteur uitschuifladder meenemen, dan kan hij op het platdak.
Idem klein trapje om bovenop apparatuur te kunnen werken.

de Zwart

Indien planning wijzigt zorgen dat cliënt wordt geïnformeerd . Die zit dan niet voor niets te wachten.

Afspraken nakomen. Binnen 2 weken wordt u gebeld, werd 4 weken.

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor deze review met 4 sterren en de mooie woorden over onze service!

Visee

👍

Beste mijnheer Visee,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service.

Beste mijnheer/mevrouw,
Dank voor uw recensie en 5 sterren. Klanttevredenheid staat bij ons voorop!

Grandjean

Beste mijnheer,
Dank voor dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service.
Met...
Beste mijnheer,

Te vroeg

Reactie Kemkens CV-ketels:

Mijnheer/mevrouw, dank u wel voor het invullen van deze review. Helaas begrijp ik de opmerking "te vroeg" niet. Als u in de gelegenheid bent om dit toelichten zou u dan contact met ons op... Mijnheer/mevrouw, dank u wel voor het invullen van deze review. Helaas begrijp ik de opmerking "te vroeg" niet. Als u in de gelegenheid bent om dit toelichten zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Vriendelijke groet,