Robin

De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde... De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde datum, als ik de brief pas twee dagen na aangegeven datum in de bus krijg.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft... Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft kunnen gaan. Ik wil u hierbij hartelijk danken voor het invullen van deze review en voor de mooie woorden over onze monteur!
Groet, Helga
Kemkens BV

Schulte

Komt gemaakte afspraken na. Zeer vriendelijke monteur die veel moeite deed om ons probleem te verhelpen zonder extra kosten te moeten maken.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Bedankt voor uw uitgebreide review Ronald! Wat mooi om te zien en te lezen dat u onze service zo'n mooie beoordeling geeft.
Vriendelijke groet,
Helga

Jan de Laat

Eerste ervaring met Kemkens dus nog geen tips

Afspraak tussen 8en 1 uur werd half 2 jammer dat je dan de hele ochtend thuis zit te wachten