Uitleg geven in “Jip en Janneke” taal

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de kennis en professionaliteit van onze monteur. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten.... Beste mijnheer/mevrouw, mooi om te lezen dat u tevreden bent over onze service en de kennis en professionaliteit van onze monteur. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij nemen uw opmerking over de uitleg mee als ter verbeterpunt van onze service. Mocht u nog verdere vragen hebben dan mag u ons bellen op: 088-5050330 of mailen naar: klantenservice@kemkens.nl

sommeling

Nee

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw Sommeling, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat leuk om uw positieve review te lezen! Dank voor de mooie beoordeling voor onze... Beste mijnheer/mevrouw Sommeling, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat leuk om uw positieve review te lezen! Dank voor de mooie beoordeling voor onze service.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 5 sterren voor onze service!

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 4 sterren. Wat een mooie woorden voor onze monteur, fijn dat u zo tevreden bent over onze service!
Met vriendelijke...

Tjeerd van Buuren

Monteurs zelf meer laten plannen.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze... Tjeerd, wat leuk om uw positieve reactie te lezen! Dank voor de mooie woorden over het vakmanschap van onze monteur. Wij nemen uw opmerking over het plannen mee als verbeterpunt van onze service.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw bedankt dat u de tijd heeft genomen voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling!

Nvt. Niet nodig zo houden

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, hartelijk dank voor het invullen van deze review en de mooie woorden voor onze collega's, zowel voor onze monteurs als de mensen aan de telefoon.
Met vriendelijke...

Ton

Reactie Kemkens CV-ketels:

Ton, dank voor het invullen van deze review en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Kemkens BV

Snelle service en goed opgelost, kon niet dezelfde dag gemaakt worden ivm onderdelen maar we de dag erna.