Er zijn 6 monteurs in 7 weken bij ons geweest en 1 keer hebben we van 12.00 tot 17.00 uur voor niets zitten te wachten op een monteur.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in... Wat jammer om te lezen dat het poos geduurd heeft voordat de storing bij u verholpen was en ook vervelend om te lezen dat u tevergeefs op een monteur heeft zitten wachten. Ik hoop dat alles nu in orde is bij jullie.
Ik wil u bedanken voor het invullen van deze review; wij nemen dit mee als verbeterpunt voor onze service.
Vriendelijke groet,

Goede service

Reactie Kemkens CV-ketels:

Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de... Vriendelijk dank dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en hartelijk dank voor de mooie beoordeling en complimenten over het snel afhandelen van de klacht. Wat betreft de tijdsafspraak; wij zijn genoodzaakt om met tijdsblokken te werken, zeker in het geval van een storing.
Vriendelijke groet,

Frank Leenders

Als jullie zelf een onderhoudsbeurt afzeggen door ziekte van jullie monteur en beloven om een nieuwe afspraak te maken, dat dan ook te doen.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Dat inderdaad jammer Frank, dat u zelf contact met ons op moest nemen voor een nieuwe afspraak, dit is normaal gesproken niet onze werkwijze, excuus hiervoor. Ik heb het even opgezocht en gezien dat... Dat inderdaad jammer Frank, dat u zelf contact met ons op moest nemen voor een nieuwe afspraak, dit is normaal gesproken niet onze werkwijze, excuus hiervoor. Ik heb het even opgezocht en gezien dat het onderhoud inmiddels is uitgevoerd. Bedankt voor het invullen van deze review en wij nemen uw opmerking meer als verbeterpunt. Ook bedankt voor de mooie beoordeling van onze service!
Groet, Helga

De Kleijn

Ik hoop dat het twee jaarlijks onderhoud van de verwarmingsketel en de warmtepomp op gecombineerd kan worden ( en natuurlijk dat dan voordelen heeft voor de prijs door bv maar eenmalige voorrijkosten

Reactie Kemkens CV-ketels:

Mijnheer de Kleijn, ik heb het even opgezocht voor u, zoals ik het zie is het zeker mogelijk om deze afspraken in de toekomst te combineren. Wat betreft de voorrijkosten; als u een contract heeft... Mijnheer de Kleijn, ik heb het even opgezocht voor u, zoals ik het zie is het zeker mogelijk om deze afspraken in de toekomst te combineren. Wat betreft de voorrijkosten; als u een contract heeft betaald u geen voorrijkosten. Ik hoop dat ik zo voldoende geïnformeerd heb. Rest mij nog om u verder te bedanken voor het invullen van deze review en de complimenten over onze communicatie.

H. van de Sande

Eerste keer uitleg geven

Reactie Kemkens CV-ketels:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer van de Sande. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw installatie dan kunt u contact met ons opnemen. U mag... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer van de Sande. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw installatie dan kunt u contact met ons opnemen. U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Groet, Helga
Kemkens BV

Ik ben pas kort klant, goede ervaring met Kemkens

Reactie Kemkens CV-ketels:

Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Groet,