Hans

Reactie Kemkens CV-ketels:

Dank voor uw recensie Hans en de mooie beoordeling met 4 sterren. Fijn dat u zo tevreden bent over onze service.
Kemkens BV

Telefonisch afspraken goed nakomen ze hadden beloofd om een mail te sturen maar die bleef uit

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer om te lezen dat u de afspraak niet op de mail heeft ontvangen, toch fijn om te lezen dat de... Beste mijnheer/mevrouw, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wat jammer om te lezen dat u de afspraak niet op de mail heeft ontvangen, toch fijn om te lezen dat de onderhoudsafspraak verder goed verlopen en dat u hierover tevreden bent. Wij nemen uw opmerking mee als verbeterpunt van onze service.

van Walsum/WalVis verbouwingen

Ik vind het niet altijd klant vriendelijk, heb enorm afgezien met een cv ketel bij mijn vader die vlak voor kerst geen warmte meer gaf. Daar is men nooit meer op terug gekomen

Reactie Kemkens CV-ketels:

Goedemiddag, dank u voor uw review. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat het laatste bezoek dinsdag 19 maart is geweest. Was u daar wel tevreden over? Anders neem ik graag contact... Goedemiddag, dank u voor uw review. Spijtig te horen dat u niet tevreden bent. Ik zie dat het laatste bezoek dinsdag 19 maart is geweest. Was u daar wel tevreden over? Anders neem ik graag contact met u op want wij willen u natuurlijk graag zo goed mogelijk helpen.

Edwin Nous

Naar mijn gevoel zit er veel tijd tussen de service beurten en wordt die tijd steeds langer

Reactie Kemkens CV-ketels:

Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met... Beste Edwin, bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten en de mooie beoordeling met 4 sterren. Als u vragen heeft over de frequentie van het onderhoud zou u dan contact met ons op willen nemen? U mag vragen naar Helga.
klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330