Robin

De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde... De afspraken mogen digitaal, of via app. De brieven zelf komen vaak niet aan of te laat, waardoor ik later bericht krijg dat ik geen reactie heb gegeven. Het is lastig te reageren voor een bepaalde datum, als ik de brief pas twee dagen na aangegeven datum in de bus krijg.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft... Oei Robin, dat is inderdaad niet handig als de brief later aankomt dan de afspraak. Als uw mailadres bij ons bekend is dan is de afspraak ook per mail verzonden. Fijn dat de afspraak toch door heeft kunnen gaan. Ik wil u hierbij hartelijk danken voor het invullen van deze review en voor de mooie woorden over onze monteur!
Groet, Helga

Schulte

Komt gemaakte afspraken na. Zeer vriendelijke monteur die veel moeite deed om ons probleem te verhelpen zonder extra kosten te moeten maken.

Reactie Kemkens CV-ketels:

Bedankt voor uw uitgebreide review Ronald! Wat mooi om te zien en te lezen dat u onze service zo'n mooie beoordeling geeft.
Vriendelijke groet,

Jan de Laat

Eerste ervaring met Kemkens dus nog geen tips

Afspraak tussen 8en 1 uur werd half 2 jammer dat je dan de hele ochtend thuis zit te wachten

Volgende keer de onderhpudskaart even invullen aub. Heb het nu zelf gedaan met de info van de monteur.

Geachte mijnheer/mevrouw,
Geachte mijnheer/mevrouw,
Dank u wel voor uw review. onze monteurs plakken tegenwoordig een QR code op uw ketel waar u de gegevens van de ketel in af kunt lezen met behulp van uw mobiele telefoon. Mocht u het liever op de onderhoudskaart van de ketel genoteerd zien dan mag u dit altijd aan de monteur vragen.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Janne

Niets

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een cv-ketel van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Wij hebben een storing bij in onze ketel. De monteur weigert om deze te maken omdat onze ketel op de zolder is. Hij zegt dat het niet veilig genoeg is. De afgelopen 10 jaar hebben wij dit nog nooit... Wij hebben een storing bij in onze ketel. De monteur weigert om deze te maken omdat onze ketel op de zolder is. Hij zegt dat het niet veilig genoeg is. De afgelopen 10 jaar hebben wij dit nog nooit gehoord en is er altijd iemand van Kemkens gekomen die er nooit iets over heeft gezegd. Ik heb gebeld met de boodschap dat ik nergens in het contract kan vinden waar de richtlijnen staan betreft veiligheid, maar de juffrouw van de klantenservice was totaal niet behulpzaam en kon mij niet beantwoorden wat de richtlijnen zijn. Bizar en onprofessioneel! Daarbij was ze behoorlijk onbeschoft toen ik aangaf dat ik doorverbonden wilde worden. We betalen netjes onze maandelijkse kosten voor het “abonnement” maar worden niet geholpen

Welke tips of suggesties heeft u nog voor Kemkens?

Zwart en wit op papier zetten wat het veiligheidsregelement is zodat klanten dit ook kunnen lezen. Dit door communiceren naar medewerkers.
En last but not least: een grote les...
En last but not least: een grote les klantvriendelijkheid. Wat zijn de medewerkers onaardig zeg!

Canninga

De service is goed, maar de puntje op d I ontbreken nog (meermaals).

Reactie Kemkens CV-ketels:

Mijnheer Canninga, wij hebben elkaar inmiddels gesproken. Er wordt zo snel mogelijk een afspraak met u gemaakt.
Beste mijnheer Canninga,...
Beste mijnheer Canninga,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Ik ga contact met u opnemen.