De Kleijn

Ik hoop dat het twee jaarlijks onderhoud van de verwarmingsketel en de warmtepomp op gecombineerd kan worden ( en natuurlijk dat dan voordelen heeft voor de prijs door bv maar eenmalige voorrijkosten

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

De man die hier kwam deed op correcte wijze zijn wer en rustig en correct in decomunicatie

Wat viel u in positieve zin op?

De wijze waarop gecommuniceerd werd/is

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Mijnheer de Kleijn, ik heb het even opgezocht voor u, zoals ik het zie is het zeker mogelijk om deze afspraken in de toekomst te combineren. Wat betreft de voorrijkosten; als u een contract heeft... Mijnheer de Kleijn, ik heb het even opgezocht voor u, zoals ik het zie is het zeker mogelijk om deze afspraken in de toekomst te combineren. Wat betreft de voorrijkosten; als u een contract heeft betaald u geen voorrijkosten. Ik hoop dat ik zo voldoende geïnformeerd heb. Rest mij nog om u verder te bedanken voor het invullen van deze review en de complimenten over onze communicatie.

Leo

Nee, zo doorgaan

Vakkundig en netjes

Geen opmerking

H. van de Sande

Eerste keer uitleg geven

uitvoeren onderhoud

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer van de Sande. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw installatie dan kunt u contact met ons opnemen. U mag... Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten, mijnheer van de Sande. Mocht u nog vragen hebben over het onderhoud aan uw installatie dan kunt u contact met ons opnemen. U mag vragen naar Helga. Ons mailadres is: klantenservice@kemkens.nl of bellen naar 088-5050330.
Groet, Helga

Van der velden

Nvt

Wel.omdat het gewoon goed is!

Wat viel u in positieve zin op?

Monteur heeft passie voor het vak.

Komen professioneel over. Schept vertrouwen

Werken met hoogwaardige testapparatuur

Ik ben pas kort klant, goede ervaring met Kemkens

de comminicatie via mail/sms

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank voor uw recensie en de mooie beoordeling met 5 sterren!
Groet,

Yvonne Koopman

Betrouwbare partner

Aardige en positieve medewerker

Natasja Meeuwis

Nvt

Aardige deskundige mensen die langskomen

Wat viel u in positieve zin op?

Uitleg van bekwame medewerker aan collega die mee liep

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Natasja, bedankt voor deze review met 4 sterren en de mooie woorden over onze collega's!
Groet, Helga

Monteur nummer 1 niet meer naar afspraken sturen

Wij hadden een afspraak gemaakt voor een onderhoudscontract bij Kemkens. De Monteur kwam, liep naar zolder en zei meteen al dat hij niet aan onze ketel kon werken omdat de wasmachine hem in de weg... Wij hadden een afspraak gemaakt voor een onderhoudscontract bij Kemkens. De Monteur kwam, liep naar zolder en zei meteen al dat hij niet aan onze ketel kon werken omdat de wasmachine hem in de weg zou staan. Kon de wasmachine niet verplaatsen, zou dan pijn in de rug krijgen……..Hij is onverrichterzake weer vertrokken.
De volgende monteur ( na een nieuwe afspraak ) was Tom. Zeer vriendelijke man, die totaal geen probleem ondervond van onze wasmachine. Hij heeft de ketel nagekeken, schoongemaakt, en het gasblok vervangen. Super aardige jongeman!!!
Tom zou ik zeker aanbevelen bij familie, vrienden en collega’s

Wat viel u in positieve zin op?

Gedrevenheid en enthousiasme voor zijn vak van monteur Tom!
Hij was ook erg vriendelijk!

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Dank u wel voor de mooie woorden over monteur Tom! Ik heb de complimenten aan hem doorgegeven. Dank u wel voor het invullen van deze review.