Tijdens de gebruiksperiode zal de services misschien prima zijn geweest, maar bij het opzeggen van het contract was de SERVICE RONDUIT SLECHT.
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald,...
Het gehuurde apparaat is ondertussen opgehaald, maar tot op heden geen enkele bevestiging gekregen van opzegging van het contract enz. enz.

Reactie Kemkens Service en Onderhoud:

Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de... Onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. Mocht u verdere vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om te helpen. Mocht u mij in de gelegenheid willen stellen om een en ander uit te zoeken, ter verbetering van onze service, dan zou ik dit zeer op prijs stellen. Zou u willen mailen naar: klantenservice@kemkens.nl of bellen met 088-5050330 en vragen naar Helga.
Vriendelijke groet,
Helga
Kemkens BV

Hakan Uzun

Blijf zo doorgaan.

Kunt u dit toelichten? Waarom zou u een service en onderhoudscontract van Kemkens wel/niet aanbevelen?

Prima, er wordt gedaan wat er gedaan moet worden. Contract is duidelijk, werkzaamheden worden gewoon goed gedaan. Prijs/kwaliteit is het ook prima.

Goede kennis over de WPU

Nvt

Vriendelijke monteur met kennis van zaken. Gemakkelijk afspraak te maken!

Wat viel u in positieve zin op?

De monteur was zeer vriendelijk en nam de tijd om het e.e.a. toe te lichten/uit te leggen.

Paul van der Wolf

Tijdslot afspraak is ruim. Als route bekend is klant informeren over verwachte tijdstip.

1e inspectie beurt correct en volgens afspraak uitgevoerd. Monteur correct en netjes gewerkt.

Volgens afspraak

Fijne monteur, goed geholpen

Goed geholpen

Vriendelijkheid en uitleg

Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus... Ik heb in december jl een afspraak gemaakt voor een (gratis) servicebeurt. In april is deze pas uitgevoerd. Ik had gevraagd of dit met spoed kon. 3 tot 4 maanden wachten vindt ik erg lang. Dus direct, na afsluiting contract, komen had ik wenselijk gevonden.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijke monteur die de tijd nam

Marianne Roos

Goede service

Duidelijke communicatie, afspraken nakomen

Gewoon prima geregeld en goede service

Wat viel u in positieve zin op?

Komt gewoon zijn werk doen en was vriendelijk