Prima!

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en veel plezier met ons zout.

Chris Geertse

Het is niet te verwoorden ECHT ZEEZOUT in je keuken te krijgen door dit bedrijf. Dit bedrijf krijgt van mij een 10 +

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hiervan worden wij zeker blij van!
Veel plezier met ons zout en tot een volgende bestelling, aldus hopen we!
Pascal...
Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hiervan worden wij zeker blij van!
Veel plezier met ons zout en tot een volgende bestelling, aldus hopen we!

Daan Latour

Bedrijf met een Hart en Ziel. Dat is terug te zien in de producten. Dit is waar we naartoe moeten als maatschappij. Kwaliteit met de juiste intentie.
Logistiek alles ook in orde.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw ontzettend leuke beoordeling! Met "hart en ziel" is het voor ons zeker belangrijk en als de klant met onze service en product(en) tevreden is, dan zijn wij ook tevreden!
Veel plezier met ons producten en hoop ik dus tot een volgende keer.

SAMS traning & coaching

Prima, alles verloopt top, netjes, vlot. Het zout is van constante kwaliteit, en voor zover ik dat kan beoordelen van hoge kwaliteit.

De uitgebreide informatie over herkomst van het zout, de beschrijvingen van de soorten, en de zeer uitgebreide en heldere beschrijvingen van diverse toepassingen, en last-but-not-least: de broer in... De uitgebreide informatie over herkomst van het zout, de beschrijvingen van de soorten, en de zeer uitgebreide en heldere beschrijvingen van diverse toepassingen, en last-but-not-least: de broer in Bretagne die zout wint en de broer in Nederland die het distribueert. Er zit Ziel in dit bedrijf.

Ik zou het echt niet weten wat hier nog beter kan.

Beste klant,
Hartelijk dank , ook namens mijn broer /zoutproducent, voor uw beoordeling. Ik vind inderdaad het verhaal achter de product net zo belangrijk als het product zelf!
Veel plezier...
Beste klant,
Veel plezier met ons zout en hoop ik tot snel voor een nieuwe bestelling!

J van Eck

Heel behulpzame mensen.
Fantastisch.
Ze hadden iets niet meer op voorraad, rijden ze een heel eind om het op te halen om het toch op voorraad te hebben voor ons 👍🏻👍🏻
En........
Heel behulpzame mensen.
Fantastisch.
En..... alles is even lekker en gezond.

Ja.
Zie review.
Iets wat niet meer op voorraad was hebben ze expliciet bij het depot opgehaald voor ons , een eind rijden voor voor hun.
Fantastisch toch 👍🏻👍🏻

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling en heel fijn om te horen dat u met ons service zo tevreden bent!
Pascal...

Miriam van Kruistum

In één woord: uitstekend

Snelle en correcte levering

Niets te verbeteren

Goed.

Werd gebeld om adres te checken. Heel goed.

Levering duurde een paar dagen. Vinden we niet erg, maar is wel trager dan andere leveranciers, in de cultuur van binnen 24u bezorgen.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij doen ons best om binnen 24 uur te leveren maar het lukt inderdaad niet altijd. Excuses alvast als het even langer geduurd voordat uw bestelling binnen komt!

Marlene de Jong

Ik heb jaren geleden al zout besteld en was tien al tevreden. Later een keer Himalaya zout gehad op aanraden van iemand, maar beviel me niet. Dus nu eeer terug op keltisch zeezout.

Geen poespas. Dit is er, punt uit. Hou ik wel van.

Nee.

Beste Klant ,
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Super leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met ons producten en service.
Veel plezier met ons zout en tot een volgende...
Beste Klant ,
Veel plezier met ons zout en tot een volgende keer.
Breizh import

Prima ervaring, voor herhaling vatbaar.

Kwaliteit producten, assortiment, snelheid van de levering

Nee

Breizh import

Klopte precies wat ze over zichzelf vertelde op de site.

Dat ze rechtstreeks importeren uit Frankrijk.

Voor mij klopte alles en was hun site duidelijk.