Superleuk winkeltje met een selectie eco merken. Ik ben langs geweest en toen een jurkje aangereikt gekregen wat ik nooit had gepakt, maar dat echt fantastisch staat en ook nog duurzaam is. Ben heel... Superleuk winkeltje met een selectie eco merken. Ik ben langs geweest en toen een jurkje aangereikt gekregen wat ik nooit had gepakt, maar dat echt fantastisch staat en ook nog duurzaam is. Ben heel tevreden

Corina

Wat een geweldige en snelle service, vriendelijk en persoonlijk contact na vraag over ruiling.

Snelle levering, product voldoet aan de beschrijving, zeer klantvriendelijk.

Quick delivery, great quality.

Christianne

Heel gezellig bezoek gebracht aan je gezellige plekje in Boelenslaan. Super aankopen gedaan. Draag het roestbruine vest heel veel en de jurkjes zijn super. Tot een volgende keer.

Monique Dassen

Professioneel en toch persoonlijk

Zeer goede ervaring. Ik heb naar aanleiding van een eventuele bestelling een mail gestuurd met een vraag. Daarop werd ik gebeld en heb uitleg gekregen. De bestelling is snel en goed afgeleverd. Ik... Zeer goede ervaring. Ik heb naar aanleiding van een eventuele bestelling een mail gestuurd met een vraag. Daarop werd ik gebeld en heb uitleg gekregen. De bestelling is snel en goed afgeleverd. Ik ben bij met mijn le pep jurk.

Helen Hoogkamer

De kwaliteit van de jurkjes en vestjes is erg hoog. Mooie fijne stoffen die erg mooi vallen en mooi blijven tijdens het dragen en na het wassen.

Het is een fijne, relaxte omgeving...

Het is een fijne, relaxte omgeving waarin je rustig de kleding kunt passen en feedback krijgt van eigenaresse Jacobine
zodat je met een voldaan gevoel de deur uitstapt

Prima.Snel geleverd en prima kwaliteit. Met nog een persoonlijk gericht kaartje.