Henny van het Hoofd

Clara Wever

Snelle levering en fijn en persoonlijk contact in de mail. De jurk ging helaas terug, maar dat lag zeker niet aan de service!

J van Duijnen

Mooie jurken heb ik gekocht bij Kekke Jurkjes. Ik was gevallen voor het merk Seasalt, dat ik in Limburg in een winkel tegenkwam.
Onderzoek op internet bracht mij bij Kekke jurkjes. Ik vond...
Onderzoek op internet bracht mij bij Kekke jurkjes. Ik vond daar een vergelijkbaar model, waar ik voor was gevallen gevallen en bestelde deze. Ik maakte me zorgen of het wel goed ging, want ik betaalde maar kreeg geen bevestiging. Ik mailde dat een dag later en kreeg snel een bericht terug dat het prima in orde kwam en inderdaad nog de zelfde middag een brievenbuspakketje. Ik hoefde dus niet thuis te zijn, want ook daaraan werd gedacht door Kekke jurkjes.
Deze tweede jurk heb ik ook al met plezier gedragen. Lekker katoen, heerlijk draagbaar. Ik ben er blij mee en houd de nieuwsbrieven in de gaten.

Reactie Kekke Jurkjes:

Fijn dat u zo tevreden bent!
Hartelijke groet,
Jacobine

Cora den Hollander

Mooie ,overzichtelijke website en leuk aanbod

M Schreuder

Helemaal oke!

Ping Gao

Goede kwaliteit.

Wilma De Wit

Prachtig en kleurrijk patroon

José Eliasberg

Leuk aanbod. Bij sommige merken is deze winkel later met het nieuwe aanbod dan andere, soortgelijke, webwinkels. Vriendelijke service

ine van vuuren

Ik ben echt heel blij met de leuke kleding die ik bij Kekke Jurkjes geshopt heb! Fijne hulp ook toen ik nog een vraag had.
Echte aanrader!