Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Kennedy Van der Laan

Wij hebben een hele mooie avond gehad. De begeleiding was deskundig, maar ook zeker gezellig.

Wij hebben een heel gezellige zondagmiddag gehad. Leuke recepten en heerlijk gegeten.

Goede begeleiding, maar ook gezellige begeleiding.

Het zoeken naar keukengerei maakte het wel rommelig.

Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor de review.
Super dat het een leuke dag is geweest! Wij vinden het inderdaad belangrijk dat de workshop zowel leerzaam als gezellig is :)
Dank ook voor...
Goedemiddag,
Heel erg bedankt voor de review.
Dank ook voor de tip. Wij hopen je snel nog eens te mogen ontvangen op een van onze locaties!

Makelaardij Van der Linden Dronten

Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad! De sfeer was goed. Het contact met de kok (Frans) was erg ontspannen. Fijn om zo samen bezig te zijn en ook nog eens heerlijk te eten. Ook het... Wij hebben een ontzettend leuke avond gehad! De sfeer was goed. Het contact met de kok (Frans) was erg ontspannen. Fijn om zo samen bezig te zijn en ook nog eens heerlijk te eten. Ook het voortraject is erg goed verlopen. Fijn en snel contact met Laura. Wij komen zeker nog een keer terug!

Ontspannen en gezellige sfeer.

Het had wat uitdagender mogen zijn ;-)

Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je reactie!
Erg fijn dat alles zo goed is verlopen en dat jullie tevreden waren over Frans en Laura.
Het klinkt alsof jullie het erg naar jullie zin...
Goedemorgen,
Hartelijk dank voor je reactie!
Het klinkt alsof jullie het erg naar jullie zin hebben gehad!
Ook jouw verbeterpunten nemen wij zeker mee. Super dat jullie weer eens terug komen.
Tot dan;)

Kees de Raaf

Wij hebben een leuke avond gehad bij Keizer Culinair. Het programma zat goed in elkaar en was precies lang genoeg.

Het programma zit goed in elkaar. Leuke locatie.

Hallo Kees,
Bedankt voor jouw review en wat goed dat jullie een leuke avond hebben gehad bij Keizer!
Super om te zien dat wij zo'n mooi beoordeling van je krijgen.
Wij hopen je uiteraard...
Hallo Kees,
Super om te zien dat wij zo'n mooi beoordeling van je krijgen.
Wij hopen je uiteraard nog eens terug te zien:)

C.M. Heppener-Tromp

Locatie Breukelen, zo. 18-11-2018 10 deelnemers

Intieme locatie. Prettige , behulpzame chef. Goed geoutilleerd.

Volgorde (+ efficiency/duur) van te bereiden onderdelen (2 groepjes van 5) bleef wat onduidelijk. Met 1 'warme' hoek werd het wat dringen en onoverzichtelijk. De deelnemers waren echter relaxed en... Volgorde (+ efficiency/duur) van te bereiden onderdelen (2 groepjes van 5) bleef wat onduidelijk. Met 1 'warme' hoek werd het wat dringen en onoverzichtelijk. De deelnemers waren echter relaxed en compromis-bereid..

Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad en wij zullen de verbeterpunten meenemen naar de komende workshops.
Wie weet tot een...
Goedemorgen,
Bedankt voor het plaatsen van de review.
Wie weet tot een volgende keer?

Boer & Croon

Top avond gehad. iedereen heeft het erg naar zijn zin gehad.

gezellige sfeer, en fijne communicatie zowel voor als tijdens.

afzuigers, het stond goed blauw in de keuken

Goedemorgen,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Fijn dat het traject zowel voor de workshop als tijdens, positief is geweest voor jullie.
Wij zijn erg blij met deze mooie...
Goedemorgen,
Heel erg bedankt voor jouw beoordeling.
Wij zijn erg blij met deze mooie cijfers!
Jouw verbeterpunt wat betreft de afzuiging nemen wij mee.

Anke Schifferstein

Heel veel geleerd

Hey Anke,
Wat leuk dat wij zo'n goede beoordeling van jou hebben mogen ontvangen.
Super ook dat het een leerzame ervaring is geweest!
Wij zien je graag nog een keer terug voor een van...
Hey Anke,
Wat leuk dat wij zo'n goede beoordeling van jou hebben mogen ontvangen.
Super ook dat het een leerzame ervaring is geweest!
Wij zien je graag nog een keer terug voor een van onze menu's =)

Linda

Geweldige sfeer en een prachtige locatie. Veel geleerd in korte tijd. Dit is een geschikte school voor diegenen die serieus beter willen leren koken.

Leuke, vlotte begeleiding. Mooie selectie aan gerechten. Uitstekend leertempo. Heerlijk gegeten ook.

Wil van Doorn

Leuke avond , lekker eten.

Mooie locatie

De verlichting kan beter.

Beste Wil,
Super fijn dat je een beoordeling hebt geplaatst.
Altijd goed om te lezen dat jullie een fijne avond hebben gehad en dat het goed heeft gesmaakt.
Wellicht een volgende keer...
Beste Wil,
Super fijn dat je een beoordeling hebt geplaatst.
Wellicht een volgende keer een ander lekker menu proberen?
Jouw opmerking over de verlichting nemen wij uiteraard mee.
Met Culinaire Groet,

Jos

Geheel nieuwe zaken geleerd; prima maaltijd, mede door de uitstekende begeleiding.

nieuwe kooktechnieken en uitstekende begeleiding.