Begeleiding koks(assistenten)
Smaak gerechten
Informatie in het voortraject
Sfeer locatie

Was een uitstekend georganiseerde relaxte dag.

Duidelijke communicatie, flexibel in aanpassingen, goede sfeer

bloemen op tafel voor de sfeer

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden. Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen en jullie een leuke, goed georganiseerde kookworkshop hebben gehad.
Verbeterpunt nemen we uiteraard mee en...
Verbeterpunt nemen we uiteraard mee en we hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!

Jan van Liempt/Peopleware ICT Solutions

Ruim 20 jaar geleden al eens een paar workshops gedaan met Maartje, vandaar bekendheid met KC.
Toen goed bevallen en ik wilde weer een workshop doen met medewerkers. Alles was weer top! Sfeer, wijnen en locatie..
Erg leuk om weer te doen ! complimenten aan Remco en zijn assistent !

Alles klopte ! Niets op aan te merken..

Adres van de locatie vermeld geen huisnummer, was even zoeken.

Hallo Jan,
Bedankt voor je review! Daar zijn we blij mee.
Goed om te lezen dat het weer bevallen is en uiteraard erg leuk dat je terug bent gekeerd!:)
Hopelijk wederom tot de volgende...
Hallo Jan,
Bedankt voor je review! Daar zijn we blij mee.
Hopelijk wederom tot de volgende keer.
Met culinaire groet,
Team Keizer Culinair

Gezellige ongedwongen sfeer, fijne recepten en goede begeleiding!

Het was een relaxte bedoening en toch hebben we veel voor elkaar gekregen en heerlijk gegeten, hulde voor de kok.

Hooguit de drankvoorraad een beetje updaten, er was helaas geen spa rood deze keer of ander water met bubbels.

Goedemiddag,
Hartelijk dank voor je mooie review!
Wij zijn erg blij met deze positieve feedback:)
Ook de tip zullen we zeker meenemen, dank daarvoor.
Team Keizer Culinair

Fantastische dag!! En ondanks dat koken onze hobby is hebben we een hoop geleerd.

Heel veel plezier gehad vooral. Hiernaast ook nieuwe dingen geleerd. Fijne chef en souschef!

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en woorden! Fijn te lezen dat jullie zowel een gezellige dag hebben gehad als ook nieuwe dingen geleerd hebben.
Graag tot een volgende keer!

Teun Dekker

Super leuk. leerlingen deden het goed.
gezellige locatie

kleinschalig, ruimte voor muziek, ruimte om gezellig te eten

Reactie Keizer Culinair:

Hoi Teun, dank voor de mooie review!
Fijn dat de leerlingen het naar de zin hebben gehad. We hopen jullie in de toekomst vaker mogen ontvangen!

Yusen Logistics

Our company make use of Keizer Culinair workshops regulary and it is always a big success!

nice & relaxed atmosphere

Reactie Keizer Culinair:

Thank you Agnieszka for your great review!
We hope to welcome your groups many times more!

Prachtige locatie, fijne communicatie vooraf.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers! Graag tot een volgende keer!

Het eten was heel smakelijk. De kok had goede culinaire vaardigheden.
Alleen de benadering van de kok had wat vriendelijker gemogen. En hij had minder kritiek op onze kookkunst kunnen uiten.

Het eten was lekker

respectvol omgaan met klant

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de review en fijn dat we elkaar telefonisch gesproken hebben over de verbeterpunten. Daar wij uiteraard mee aan de slag!

Heel leuk om gezellig samen lekker eten te bereiden.

Leuke locatie. Goed menu. Uitrusting keuken prima. Leuke sfeer.

Ik snapte niet hoe het met drankjes zat. Misschien nog iets meer uitleggen.

Ik snapte niet hoe het met drankjes zat. Misschien nog iets meer uitleggen.

Onze groep was stuk eerder klaar dan andere groepen. Ik meende dat het eerder klaar zou zijn. Hebben we daarom de koffie gemist omdat het zo uit liep?

Menu's verschillen onderling qua tijd en dergelijke. Zou ik gelijk trekken.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de cijfers en feedback. Die gaan we zeker meenemen.
Dank voor de cijfers en feedback. Die gaan we zeker meenemen.
Ik heb je ook nog even een persoonlijke mail gestuurd, we hopen nog wat extra toelichting te kunnen krijgen op de feedback zodat we dat mee kunnen nemen naar onze chef.

Super leuke, gezellige middag gehad! Goede info en begeleiding, zeker voor herhaling vatbaar!

Veel ruimte, genoeg mogelijkheden om vragen te stellen en uitleg te krijgen.

Reactie Keizer Culinair:

Dank voor de mooie cijfers en beoordeling. We hopen jullie nog eens te mogen verwelkomen!