Kees Smit Tuinmeubelen

Kees Smit Tuinmeubelen Ook benieuwd naar feedback over de webshop Kees Smit Tuinmeubelen? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company872
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Kees Smit Tuinmeubelen met 9.3/10. Gebaseerd op 872 ervaringen.

Henk Schaap
Uitstekend (10/10)
Henk Schaap
Score voor Kees Smit Tuinmeubelen:5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch geholpem met een reparatie van een tuinstoel bellagio . snel de zelfde dag en geheel kostenloos.

Irene Wilmink
Zeer goed (9/10)
Irene Wilmink

Wij zijn bij Kees Smit in Almelo geweest (meerdere keren en altijd stond de koffie klaar met iets lekkers erbij!) Men is niet opdringerig, maar als je vragen hebt dan is geen moeite te veel. Heel plezierig personeel! Wij konden onze tuinset dezelfde dag meenemen met een aanhangwagen met huif die zij beschikbaar stelden. Ook bij het magazijn niets anders dan vriendelijkheid. Wij raden Kees Smit zeer zeker aan!

Score voor Kees Smit Tuinmeubelen:4.5/5

Zeer prettig!.

S.W. Bruins
S.W. Bruins

Uiterst correct bij behandeling van de bestelling en optimale begeleiding van de aflevering

Tuin schommelbank.

Rientje
Rientje

Wat een mooie zaak. Een overweldigend assortiment tuinmeubelen met erg scherpe prijzen. We hebben een goede uitleg gekregen in de winkel het personeel heeft de tijd voor ons genomen. Alles is snel bij ons geleverd en we zullen dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden familie en bekenden.

Geweldige zaak.

Saar
Saar

Erg vriendelijk personeel, zeer veel kennis van het uitgebreide assortiment. En binnen korte tijd werd de bezorging naar volle tevredenheid gerealiseerd. We genieten volop van onze nieuwe tuinmeubelen!

Zo hoort het!.

Wendy
Wendy

Ik heb de bank net een dag binnen en heb de bank in elkaar gezet. Het ziet er heel mooi uit. Verder kan ik hier nog niets over zeggen. Wel de snelheid van levering die is echt heel snel.

Tuinbank.

Bus
Bus

Wat een geweldige zaak!!!!
Afgelopen week een nieuwe tuinset gekocht, erg goed en eerlijk geholpen in de winkel.
Een ruime collectie die goed uitgepresenteerd staat.
Geen opdringerig personeel en een heerlijke kop koffie.
We zijn bij meerdere zaken geweest die allemaal opruiming hadden, allemaal waren ze duurder dan Kees Smit.
De meubelen werden 2 dagen na aankoop volgens afspraak afgeleverd.
We hebben zelf ook een winkel en zijn erg kritisch maar hier kan menig ondernemer iets van leren.
Ga zo door.

Gekochte tuinset.

Willem
Willem

Prachtige showroom. Ontzettend prettig en hulpvaardig geholpen. Op een maandag in de showroom te Amersfoort, lounges uitgezocht, samengesteld en op papier gezet. Omdat ik de exacte maat die ik kwijt kon niet helemaal wist, later die dag teruggebeld en bestelling definitief doorgezet. Dinsdag gebeld door expediteur voor het maken van de aflevering. Woensdag door Brink bij mij thuis op de 21ste etage geleverd en alles (in verpakking) netjes in de serre gezet. Perfect geregeld!

Prachtige showroom.

K. van Andel
K. van Andel

Zondags een mail gestuurd, dat wij kapotte stoelleuningen hadden met de vraag of er wat aan gedaan kon worden.
's Maandags gebeld door een medewerker die zei dat er nieuwe onderdelen waren opgestuurd. Dinsdag in huis !!!
Topservice !!!!

Stoelleuningen kapot.

G.A. beumkes
G.A. beumkes

Op vrijdag 15 augustus bij Kees Smit geweest in Almelo. Bij binnenkomst werd al gevraagd of ze ons konden helpen. We hebben aangegeven rustig rond te willen kijken. De verkoopster gaf aan dat als we vragen hadden we ons maar moesten melden. In de tijd dat we er waren hebben 5 verkopers ons gevraagd of ze ons konden helpen. De verkoopster die ons bij binnenkomst begroette liep ons nachterna tot op de eerste verdieping. Het lijkt er op dat het personeel een salaris krijgt met daarbij een bonus als ze voldoende verkopen.
Dit is ons niet alleen overkomen kennissen van ons hebben ons ook al daarop gewezen dat je in de winkel,achterna wordt gezeten door het verkopende personeel

Reactie Kees Smit Tuinmeubelen:

Geachte bezoeker,

Wij hebben de heer Beumkes naar aanleiding van zijn review telefonisch benaderd om onze excuses aan te bieden betreffende zijn ervaring op vrijdag 15 augustus jl. in onze showroom te Almelo.

We willen hem hierbij nogmaals danken voor zijn feedback. Zijn ervaring is door ons in behandeling genomen om deze ervaringen in de toekomst te voorkomen.

Meneer Beumkes stelde ons telefonische benadering op prijs en beveelt ons bedrijf daarom nog steeds aan.

Team Kees Smit Tuinmeubelen

Score voor Kees Smit Tuinmeubelen:1.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Verkopers.

Bedrijfsinformatie

In onze 2 showrooms à 8000 m2 hebben wij meer dan 300 complete sets tuinmeubelen, waarin meer dan 1000 combinaties mogelijk zijn. Met meer dan veertig jaar ervaring krijgt u vanzelfsprekend vakkundig advies van onze verkoopadviseurs en kunt u rekenen op een perfecte service.

Showroom Almelo

Ambachtstraat 5