Henk Schaap

Fantastisch geholpem met een reparatie van een tuinstoel Bellagio . Snel de zelfde dag en geheel kostenloos.

Irene Wilmink

Zeer prettig!

Wij zijn bij Kees Smit in Almelo geweest (meerdere keren en altijd stond de koffie klaar met iets lekkers erbij!) Men is niet opdringerig, maar als je vragen hebt dan is geen moeite te veel. Heel plezierig personeel! Wij konden onze tuinset dezelfde dag meenemen met een aanhangwagen met huif die zij beschikbaar stelden. Ook bij het magazijn niets anders dan vriendelijkheid. Wij raden Kees Smit zeer zeker aan!

S.W. Bruins

Tuin schommelbank

Uiterst correct bij behandeling van de bestelling en optimale begeleiding van de aflevering

Rientje

Geweldige zaak

Wat een mooie zaak. Een overweldigend assortiment tuinmeubelen met erg scherpe prijzen. We hebben een goede uitleg gekregen in de winkel het personeel heeft de tijd voor ons genomen. Alles is snel bij ons geleverd en we zullen dit bedrijf zeker aanraden bij vrienden familie en bekenden.

Saar

Zo hoort het!

Erg vriendelijk personeel, zeer veel kennis van het uitgebreide assortiment. En binnen korte tijd werd de bezorging naar volle tevredenheid gerealiseerd. We genieten volop van onze nieuwe tuinmeubelen!

Wendy

Tuinbank

Ik heb de bank net een dag binnen en heb de bank in elkaar gezet. Het ziet er heel mooi uit. Verder kan ik hier nog niets over zeggen. Wel de snelheid van levering die is echt heel snel.

Bus

Gekochte tuinset

Wat een geweldige zaak!!!!
Afgelopen week een nieuwe tuinset gekocht, erg goed en eerlijk geholpen in de winkel.
Een ruime collectie die goed uitgepresenteerd staat.
Geen opdringerig personeel en een heerlijke kop koffie.
We zijn bij meerdere zaken geweest die allemaal opruiming hadden, allemaal waren ze duurder dan Kees Smit.
De meubelen werden 2 dagen na aankoop volgens afspraak afgeleverd.
We hebben zelf ook een winkel en zijn erg kritisch maar hier kan menig ondernemer iets van leren.
Ga zo door.

Willem

Prachtige showroom

Prachtige showroom. Ontzettend prettig en hulpvaardig geholpen. Op een maandag in de showroom te Amersfoort, lounges uitgezocht, samengesteld en op papier gezet. Omdat ik de exacte maat die ik kwijt kon niet helemaal wist, later die dag teruggebeld en bestelling definitief doorgezet. Dinsdag gebeld door expediteur voor het maken van de aflevering. Woensdag door Brink bij mij thuis op de 21ste etage geleverd en alles (in verpakking) netjes in de serre gezet. Perfect geregeld!

K. van Andel

Stoelleuningen kapot

Zondags een mail gestuurd, dat wij kapotte stoelleuningen hadden met de vraag of er wat aan gedaan kon worden.
's Maandags gebeld door een medewerker die zei dat er nieuwe onderdelen waren opgestuurd. Dinsdag in huis !!!
Topservice !!!!

G.A. beumkes

Verkopers

Op vrijdag 15 augustus bij Kees Smit geweest in Almelo. Bij binnenkomst werd al gevraagd of ze ons konden helpen. We hebben aangegeven rustig rond te willen kijken. De verkoopster gaf aan dat als we vragen hadden we ons maar moesten melden. In de tijd dat we er waren hebben 5 verkopers ons gevraagd of ze ons konden helpen. De verkoopster die ons bij binnenkomst begroette liep ons nachterna tot op de eerste verdieping. Het lijkt er op dat het personeel een salaris krijgt met daarbij een bonus als ze voldoende verkopen.
Dit is ons niet alleen overkomen kennissen van ons hebben ons ook al daarop gewezen dat je in de winkel,achterna wordt gezeten door het verkopende personeel

Reactie Kees Smit Tuinmeubelen:

Geachte bezoeker,

Wij hebben de heer Beumkes naar aanleiding van zijn review telefonisch benaderd om onze excuses aan te bieden betreffende zijn ervaring op vrijdag 15 augustus jl. in onze showroom te Almelo.

We willen hem hierbij nogmaals danken voor zijn feedback. Zijn ervaring is door ons in behandeling genomen om deze ervaringen in de toekomst te voorkomen.

Meneer Beumkes stelde ons telefonische benadering op prijs en beveelt ons bedrijf daarom nog steeds aan.

Team Kees Smit Tuinmeubelen