Bedankt voor de review!

Team KEES

Lekker gegeten voor een goede prijs in een gezellige omgeving met heel aardig en behulpzaam personeel

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor het delen van jullie ervaring!

Schouten

Goede sfeer , lekker eten en vriendelijke bediening.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor het delen van uw ervaring.

Team KEES

Een knus en gezellige eetplek in Albrandswaard, waar je zowel binnen als op terras heerlijk kan eten. Op menukaart staan er voldoende maaltijden. Hier kom ik graag eten en drinken!!

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor deze mooie review!
Graag tot snel :)

Team KEES

Het eten is lekker, maar helaas lijkt het allergie beleid niet op orde. Twee keer geweest hier, bediening en keuken weten niks 100% zeker, wordt onvriendelijk en ongeduldig over gecommuniceerd,... Het eten is lekker, maar helaas lijkt het allergie beleid niet op orde. Twee keer geweest hier, bediening en keuken weten niks 100% zeker, wordt onvriendelijk en ongeduldig over gecommuniceerd, terwijl ik ruim van te voren heb gereserveerd met de notitie dat ik coeliakie heb, met tussen haakjes (glutenallergie) vermeldt.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Wij willen je hartelijk danken voor je feedback. Wij hebben deze review meegenomen in ons teamoverleg. In overleg met gasten proberen wij een goed en lekker gerecht voor u te serveren. Wij vinden... Wij willen je hartelijk danken voor je feedback. Wij hebben deze review meegenomen in ons teamoverleg. In overleg met gasten proberen wij een goed en lekker gerecht voor u te serveren. Wij vinden het spijtig dat het onvriendelijk en ongeduldig word gecommuniceerd en zullen ons team hierop wijzen. Wij willen u nogmaals danken dat u de tijd heeft genomen om ons feedback te sturen en wij gaan hiermee aan de slag. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team KEES

Willem

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de recensie.

Bedankt voor de review!

Hendrik

Een kwaliteitskeuken en keuze uit mooie gerechten en een bediening waar je als Kees trots op kan zijn. Een voorbeeld voor de regio. Komen zeker nog eenkeer terug.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de mooie recensie!

Team KEES

Zoals gewoonlijk weer top, heerlijk gegeten!

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de review :)
Graag tot snel!

Van der Graaf

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor het delen van je ervaring.