Het eten was zoals elke keer weer top! Wij voelden ons helaas niet gezien door het personeel. We hadden om 18 uur gereserveerd en werden gelijk naar onze tafel gebracht en de drankjes werden... Het eten was zoals elke keer weer top! Wij voelden ons helaas niet gezien door het personeel. We hadden om 18 uur gereserveerd en werden gelijk naar onze tafel gebracht en de drankjes werden opgenomen. Deze kwamen heel snel. Vervolgens hebben wij een half uur moeten wachten tot er iemand bij ons kwam om ons eten op te nemen, nadat wijzelf onze hand hebben moeten opsteken. Wij hebben zelf moeten vragen om de special kaart, daarna duurde het nog 15 minuten voor het eten daadwerkelijk werd opgenomen. Wederom na het opsteken van onze hand. Als je de special kaart brengt bij een tafel dan loop je na een aantal minuten toch weer naar de tafel om te vragen of er al een keuze is gemaakt? Maar blijkbaar niet.. inmiddels hadden de tafels om ons heen al hun eten gekregen, terwijl zij later binnen waren gekomen dan wij.. Het eten kwam snel en was weer ontzettend lekker! Na het afruimen van de tafel werd er gevraagd of wij nog een nagerecht wilden. Wij hebben aangegeven nog even de kaart te willen bekijken. Na 15 minuten maar onze hand weer opgestoken, omdat er niet werd terug gekomen bij onze tafel.
Het is zo ontzettend jammer dat in een restaurant met zulk lekker eten, de bediening te wensen over laat.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Beste Elise, Bedankt voor je uitgebreide review. Wij zullen je beleving met de collega's van dat moment bespreken. Hartelijke groet, Team KEES

Prima. Ondanks dat het druk was werden de gerechten snel geserveerd.

Team KEES

Afgelopen zondag een high tea gehad,alles was zoals altijd erg lekker alleen was het behoorlijk druk en duurde het daardoor denk ik best een poos voordat er thee water werd aangevuld. Enige... Afgelopen zondag een high tea gehad,alles was zoals altijd erg lekker alleen was het behoorlijk druk en duurde het daardoor denk ik best een poos voordat er thee water werd aangevuld. Enige minpuntje verder top!

Bedankt voor de review!
Ik zal de feedback delen met het team.
Graag tot de volgende keer :)

Rogier van Eyk

Heerlijk gegeten en altijd gezellig

Fijn om te horen!

Slecht!
Waar was kees? Om zijn personeel aan te sturen die doelloos met lege handen rondliepen. Hoe kan je 2 broodjes surf en turf serveren zonder surf en turf er op!

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de recensie.
Wij vinden het jammer om te horen dat het bezoek bij KEES niet naar wens is geweest.
Op dit moment hebben wij mailcontact met de persoon die gereserveerd...
Bedankt voor de recensie.
Op dit moment hebben wij mailcontact met de persoon die gereserveerd heeft.
Wij hopen jullie graag nog eens te mogen ontvangen in de toekomst, om te laten zien hoe het wel hoort.

Inez Biesbroek

Altijd goed

Team KEES

Heel goed. Heerlijk gegeten, attente bediening met humor, restaurant is aangenaam. Niet teveel lawaai.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke recensie!
Tot een volgende keer.

Saskia

Een relaxte en ongedwongen sfeer en heerlijk gegeten en keuze is voldoende.
Bediening vriendelijk en duidelijke toelichting op menukaart.
En erg leuk dat er een welkomsbordje met naam op...
Een relaxte en ongedwongen sfeer en heerlijk gegeten en keuze is voldoende.
Bediening vriendelijk en duidelijke toelichting op menukaart.
En erg leuk dat er een welkomsbordje met naam op tafel staat.

Bedankt voor de review!
Graag tot de volgende keer :)

Frank

Vriendelijke bediening. Correct en toch ongedwongen.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke recensie.
Graag tot de volgende keer!
Team KEES

Leuke sfeer en bediening erg aardig

Bedankt voor de review.
Tot een volgende keer!