Kees Neele

Heerlijke lunch

Heel goed Zeer vriendelijk personeel

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke review.
Graag tot een volgende keer!

KW

Gezellig atmosfeer en heerlijk gegeten!

Lekker geluncht.

Fijn om te horen!

Monique

Fantastisch eten , helaas een wat mindere bediening

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat de bediening niet naar wens is geweest. Wij doen er alles aan om alle gasten een leuke/fijne/relaxte ervaring te bieden. Graag tot een volgende... Bedankt voor de feedback. Jammer om te horen dat de bediening niet naar wens is geweest. Wij doen er alles aan om alle gasten een leuke/fijne/relaxte ervaring te bieden. Graag tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Team KEES

Heerlijk gegeten. aardige bediening. Wat het extra leuk maakte, de extra seniorenkorting. Wat n positieve aktie.

Team KEES

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, letten goed komen geregeld vragen of alles naar wens is. Gezellige atmosfeer in het restaurant.

Hier doen wij het voor!
Tot de volgende keer :)

Team KEES

Lekker gegeten, vriendelijk en alert personeel. De hele tent zat vol, maar de serveerster hield goed in de gaten of alles naar ons zin was en of we iets nodig hadden.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke review!

Team KEES

Het eten was zoals elke keer weer top! Wij voelden ons helaas niet gezien door het personeel. We hadden om 18 uur gereserveerd en werden gelijk naar onze tafel gebracht en de drankjes werden... Het eten was zoals elke keer weer top! Wij voelden ons helaas niet gezien door het personeel. We hadden om 18 uur gereserveerd en werden gelijk naar onze tafel gebracht en de drankjes werden opgenomen. Deze kwamen heel snel. Vervolgens hebben wij een half uur moeten wachten tot er iemand bij ons kwam om ons eten op te nemen, nadat wijzelf onze hand hebben moeten opsteken. Wij hebben zelf moeten vragen om de special kaart, daarna duurde het nog 15 minuten voor het eten daadwerkelijk werd opgenomen. Wederom na het opsteken van onze hand. Als je de special kaart brengt bij een tafel dan loop je na een aantal minuten toch weer naar de tafel om te vragen of er al een keuze is gemaakt? Maar blijkbaar niet.. inmiddels hadden de tafels om ons heen al hun eten gekregen, terwijl zij later binnen waren gekomen dan wij.. Het eten kwam snel en was weer ontzettend lekker! Na het afruimen van de tafel werd er gevraagd of wij nog een nagerecht wilden. Wij hebben aangegeven nog even de kaart te willen bekijken. Na 15 minuten maar onze hand weer opgestoken, omdat er niet werd terug gekomen bij onze tafel.
Het is zo ontzettend jammer dat in een restaurant met zulk lekker eten, de bediening te wensen over laat.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Beste Elise, Bedankt voor je uitgebreide review. Wij zullen je beleving met de collega's van dat moment bespreken. Hartelijke groet, Team KEES

Prima. Ondanks dat het druk was werden de gerechten snel geserveerd.

Bedankt voor de review!
Graag tot een volgende keer.