Laura van Leeuwen

Prima, uitgezonderd het wel erg lange wachten op de rekening. Verder stond er een leuk welkomstbordje, werd er goed rekening met mij gehouden (ik ben zwanger) en was het personeel vriendelijk.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de feedback!
We zullen dit delen met ons team.

Team KEES

Leuk restaurant met niet te veel poespas. Attent personeel. Kinderen zijn er welkom.

Arie Overbeeke

Prima gegeten

Bedankt voor de review.
Graag tot een volgende keer!

Voogt

Ik had online een reservering gedaan, voorafgaand aan deze reservering werd ik gebeld om het bezoek te bevestigen. Gister hebben we heerlijk gegeten bij Kees! Kees is een mooie tent en de service is... Ik had online een reservering gedaan, voorafgaand aan deze reservering werd ik gebeld om het bezoek te bevestigen. Gister hebben we heerlijk gegeten bij Kees! Kees is een mooie tent en de service is prima! Ook het persoonlijke kaartje bij binnenkomst, vond ik super leuk!

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke review!
Graag tot een volgende keer.

Team KEES

Was erg gezellig. Super leuk, zo'n persoonlijk berichtje met de hand geschreven op de tafel als je aan komt. Lekkere smaken thee bij de high-tea en heerlijke hapjes. We hadden per ongeluk 2 x... Was erg gezellig. Super leuk, zo'n persoonlijk berichtje met de hand geschreven op de tafel als je aan komt. Lekkere smaken thee bij de high-tea en heerlijke hapjes. We hadden per ongeluk 2 x carpaccio sandwiches i.p.v. 1 x zalm en 1 x carpaccio, maar het drukte de pret niet. Zeer vriendelijke bediening.

Bedankt voor de review!
We zullen dit delen met het team.

Team KEES

Lekker gegeten in een sfeervol ingerichte zaak. Vriendelijke bediening. Het welkomstkaartje op tafel is heel leuk!

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke review!

Nicky Beekmans

Gezellig restaurant, fijne bediening, goede service, leuk visitekaartje.

Tot een volgende keer :)

Miranda Vonk

Wat een leuk ontvangst met het persoonlijke gereserveerd bordje op de tafel. Goede bediening met extra uitleg en gaan voor dat stapje service extra.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de leuke review, hier doen we het voor!
Graag tot een volgende keer.

Linda

Gezellig restaurant

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de review Linda!
Tot de volgende keer.

Chantal