Lekker eten, gezellig, vriendelijk personeel, persoonlijke aandacht

Anja

Heerlijk gegeten. Vriendelijk en gastvrij personeel

Fleur

Weer heel lekker gegeten. Leuk personeel en een hele gezellige sfeer in het restaurant.

Monique O

Het was weer lekker en gezellig , zoals gewoonlijk bij KEES!!

Henny

Gezellige sfeer, je voelde je meteen welkom. Heel vriendelijk personeel, heerlijk gegeten. Komen zeker weer.

Janneke

Lekker eten in een gezellig restaurant.

Ruud

Goede maaltijd, voldoende keuze, vriendelijke bediening.

Jos Visser

Zoals altijd weer heerlijk gegeten en een goede bediening.

Bedankt voor je review!
Graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet,
Team KEES

Sandra

Wederom heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening ondanks dat het erg druk was.. We komen snel weer

Bedankt voor je review!
Graag tot de volgende keer.

Vriendelijke groet,
Team KEES

Omega Supplies

Sommige spreken van rustig, maar dat was het bij ons zeker niet. Rumoerig maar zonder meer gezellig. Ondanks de drukte geen lange wachttijd. Top!
Adviesje: als je bij sommige gerechten...
Adviesje: als je bij sommige gerechten schrijft "Jasper" zou ik wel graag willen weten wat een Jasper doet of waarom hij zo speciaal is.

Reactie KEES eten & drinken Poortugaal:

Bedankt voor de review! De Josper is onze houtskool oven. In onze menukaart staat een leuk verhaaltje over onze oven. Deze heeft u dus waarschijnlijk over het hoofd gezien. Vriendelijke... Bedankt voor de review! De Josper is onze houtskool oven. In onze menukaart staat een leuk verhaaltje over onze oven. Deze heeft u dus waarschijnlijk over het hoofd gezien. Vriendelijke groet, Team KEES