Peter

Lekker gegeten. Portie saté was een ruime hoeveelheid. Ook het pizzadeeg broodje vooraf is een aanrader.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel goed en gezond 2020 toegewenst, en misschien tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees... Goedenavond, Fijn te horen dat alles naar wens is verlopen. Heel goed en gezond 2020 toegewenst, en misschien tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Ik wou dat ik een goede beoordeling kon geven, want ik heb goede verhalen gehoord, echter ben ik niet te spreken over dit restaurant. Carpaccio waar het ijs nog op zat, de bediening die de gast niet... Ik wou dat ik een goede beoordeling kon geven, want ik heb goede verhalen gehoord, echter ben ik niet te spreken over dit restaurant. Carpaccio waar het ijs nog op zat, de bediening die de gast niet opmerkt en bij het weggaan niet de moeite wil/kan doen om fijne avond terug te zeggen.... Zonde

Ik verwacht totaal geen sterrenbehandeling, maar de basis mag zeker een aantal tandjes beter!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. De basis moet inderdaad goed zijn, onze welgemeende excuses hiervoor! Wij... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te vernemen dat uw bezoek niet naar wens is verlopen. De basis moet inderdaad goed zijn, onze welgemeende excuses hiervoor! Wij zullen uw punten betreft de carpaccio en de bediening zeker meenemen in ons volgende overleg met het management team. Ondanks alles hopen wij u toch weer te mogen verwelkomen om onze verbeterpunten te laten zien! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken Houten

Duyvenvoorde

Genoten van vele mooie gerechten van een uitgebreide kaart!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo genoten heeft van de avond! Graag zien we u snel nog eens om het net zo over te doen. Met vriendelijke... Goedenavond, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo genoten heeft van de avond! Graag zien we u snel nog eens om het net zo over te doen. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Marijke

Heerlijk wild gegeten. Vriendelijke en attente bediening!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Bedankt voor uw beoordeling!
Graag tot een volgende keer bij Kees!

Nick
Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Linda

Proeverij voorgerechten was heerlijk. Vervolgens de black angus steak. Helaas was die niet lekker. Er zat veel te veel zout op. De vegan pumpkin pie is echt niet lekker. We hebben van dat laatste... Proeverij voorgerechten was heerlijk. Vervolgens de black angus steak. Helaas was die niet lekker. Er zat veel te veel zout op. De vegan pumpkin pie is echt niet lekker. We hebben van dat laatste een opmerking gemaakt en kregen koffie van het huis aangeboden. Die stond alleen vervolgens wel gewoon op de rekening. Dat zagen we pas toen we al betaald hadden helaas. De pumpkin pie was er gelukkig wel vanaf gehaald. Prijs kwaliteit verhouding is niet goed. Veel te duur. Personeel wel vriendelijk. Jammer want de zaak oogt sfeervol. Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling, Jammer om te horen dat het niet naar wens is geweest. Van de vegan pumpkin pie bent u niet de eerste die dit ons laat weten. Inmiddels is het recept... Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling, Jammer om te horen dat het niet naar wens is geweest. Van de vegan pumpkin pie bent u niet de eerste die dit ons laat weten. Inmiddels is het recept wel iets aangepast zodat de smaak wat meer in balans is. Vooralsnog een fijn 2020 toegewenst. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Veels te duur voor wat je ervoor krijgt. Mijn schnitzel was veels te taai en mijn vriendin vond haar biefstuk veel en veels te zout. Jammer. Restaurant is mooi... Prijs kwaliteit verhouding klopt niet. Veels te duur voor wat je ervoor krijgt. Mijn schnitzel was veels te taai en mijn vriendin vond haar biefstuk veel en veels te zout. Jammer. Restaurant is mooi aangekleed en vriendelijke bediening...dat dan weer wel.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het helaas niet goed bevallen is bij u. Heeft u toevallig de avond zelf dit ook nog aangegeven? En is hier toen ook iets mee gedaan, graag... Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer dat het helaas niet goed bevallen is bij u. Heeft u toevallig de avond zelf dit ook nog aangegeven? En is hier toen ook iets mee gedaan, graag hoor ik dit van u dan kunnen wij eventueel nog iets voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Tygo en Liek

Zeer goed!
Wij waren begin dec voor het eerst geweest en zijn afgelopen zaterdag nog eens terug gekomen, mijn zoon en ik.
Er zat aanzienlijk minder carpaccio op zijn broodje dan de...
Zeer goed!
Er zat aanzienlijk minder carpaccio op zijn broodje dan de eerste keer dat we kwamen. Dat vond de vriendelijke serveerster eigenlijk ook. Het was dan ook binnen no time opgelost en hebben heerlijk genoten samen, terwijl man en dochter op afstand meegenoten vanuit Oostenrijk (face-timen☺️)

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Wat fijn dat het zo naar jullie wens is geweest. Ook goed om te horen dat het probleem wat betreft te weinig carpaccio ook meteen werd opgelost. Een fijn 2020 gewenst, en misschien... Goedenavond, Wat fijn dat het zo naar jullie wens is geweest. Ook goed om te horen dat het probleem wat betreft te weinig carpaccio ook meteen werd opgelost. Een fijn 2020 gewenst, en misschien tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

Barbara van Ommeren

Met lieve vrienden heerlijk genoten van een high wine en high beer. Wat een aanrader. Top tent!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag zien we u nog eens voor een leuke high beer of wine. Prettig 2020 toegewenst. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees... Goedenavond, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Graag zien we u nog eens voor een leuke high beer of wine. Prettig 2020 toegewenst. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

J.J.M. van Welsem

Het eten was goed. De bediening liet aardig te wensen over. Voor wij aan tafel gingen zaten wij aan een tafel bij de kinderhoek. Gezellig zitje trouwens. Hier was de bediening oké. Toen wij aan... Het eten was goed. De bediening liet aardig te wensen over. Voor wij aan tafel gingen zaten wij aan een tafel bij de kinderhoek. Gezellig zitje trouwens. Hier was de bediening oké. Toen wij aan tafel gingen in het restaurant was de bediening ineens verdwenen. Wij waren vrij vroeg, rond 17:00, omdat er kleine kinderen bij waren. De bediening stond aan de bar, vaak te kletsen met elkaar, en had geen oog voor ons. Wij waren bijna de enige die er zaten en moesten na een 20 minuten wachten in actie komen en vragen om de bestelling op te nemen. Dit was tijdens de hele maaltijd wel een bron van ergernis. Er werd niet gevraagd om nog wat te drinken, dessert, etc. We moesten het iedere keer zelf aangeven. De ijsjes die wij bestelden voor de kinderen waren niet van de kwaliteit die op de kaart stonden. Het moesten kinderijsjes zijn met een verrassing maar het was een simpel bolletje ijs. Dit was voor ons ook de reden om geen fooi te geven. Ik neem aan dat er op de drank het meeste verdient wordt dus het lijkt mij logisch dat dat er ingestampt wordt bij de bediening. Al met al een ervaring die ons wel 2 keer doet nadenken om hier nog een keer naar toe te gaan.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat de avond niet helemaal naar wens is verlopen. Maar wel fijn dat u ons even een wake up call geeft. Natuurlijk kunnen er... Goedenavond, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer om te vernemen dat de avond niet helemaal naar wens is verlopen. Maar wel fijn dat u ons even een wake up call geeft. Natuurlijk kunnen er fouten gemaakt worden, maar dit is gewoon een stukje meer onoplettendheid. Wij gaan hier zeker mee aan de slag! In elk geval een fijn 2020 toegewenst en misschien nog tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten

De reservering was in eerste instantie niet terug te vinden bij de ontvangst.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat uw reservering niet op onze lijst stond. IK zou helaas nu de oorzaak hiervan niet meer kunnen achterhalen. Soms gebeurd het nog weleens dat de... Goedenavond, Wat vervelend om te horen dat uw reservering niet op onze lijst stond. IK zou helaas nu de oorzaak hiervan niet meer kunnen achterhalen. Soms gebeurd het nog weleens dat de reservering bij onze collega's van Kees in Poortugaal beland. In elk geval onze excuses, ik hoop dat u ondanks dat nog wel een fijne avond heeft gehad. Graag tot een volgende keer om het wellicht eens over te doen maar dan beter! Met vriendelijke groet, Nick Restaurant Kees Eten&Drinken Houten