Bri

Eten was oké , alleen de bediening liet op zich wachten , kwamen niet langs voor drinken je moest ze zelf aanhouden om iets te bestellen terwijl het hoofdgerecht gebracht werd en alle glazen leeg... Eten was oké , alleen de bediening liet op zich wachten , kwamen niet langs voor drinken je moest ze zelf aanhouden om iets te bestellen terwijl het hoofdgerecht gebracht werd en alle glazen leeg waren ??

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag, Spijtig om te horen dat de bediening tijdens uw bezoek niet naar wens was. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We nemen het mee en zorgen ervoor dat u de volgende keer de uitstekende... Goedendag, Spijtig om te horen dat de bediening tijdens uw bezoek niet naar wens was. Dit is uiteraard niet de bedoeling. We nemen het mee en zorgen ervoor dat u de volgende keer de uitstekende service ontvangt die u hoort te ontvangen! Met vriendelijke groet, Kees

Jansen

Geweldig, ik had visfilet die prima was. Maar mijn man had de schnitzel en die was echt overheerlijk!

Goedendag,
Fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij ons.
Graag zien we jullie snel weer terug.

Ada de Groot

Vriendelijk en gastvrij personeel.
Heerlijk eten.
Leuke ambiance.

Beste Ada,
Bedankt voor de goede review. Fijn dat jullie lekker hebben gegeten.
Graag zien we jullie snel weer terug.

Ellen

Lekker eten, goede sfeer. Bediening niet heel snel, lang moeten wachten voor we nieuw drinken konden bestellen

Beste Ellen,
Bedankt voor de review. Ik zal het met de bediening opnemen. Wij hopen dat u de volgende keer niet dorstig naar huis zal gaan bij ons.

Groetjes KEES

Gezellige ambiance en lekker eten

Goedendag,
Bedankt voor de goede review. Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad.
Graag tot de volgende keer.

Groetjes KEES

Goede ervaring. Mooi restaurant en goede bediening. Echter was het hoofdgerecht ontzettend zout. Een heerlijk dry aged entrecôte a 32 euro en dan is je hele gerecht overgoten met zout. Jammer!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag, Bedankt voor de review. Vervelend dat het eten te zout was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zal ik meteen met de keuken bespreken. Wij zullen er voor zorgen dat dit niet meer... Goedendag, Bedankt voor de review. Vervelend dat het eten te zout was. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en zal ik meteen met de keuken bespreken. Wij zullen er voor zorgen dat dit niet meer gebeurt en hopen u nog weer eens terug te zien. Groetjes KEES

Linda

Het cadeautje voor mijn vriendin tgv haar verjaardag, een high tea, was heel gezellig en goed verzorgd een erg lekker

Beste Linda,
Leuk dat jullie een gezellige high tea bij ons hebben gehad.
Fijn dat jullie lekker hebben genoten.
Graag tot snel weer.

Groetjes Kees

Bert de Heus

Heel goed

Beste Bert,
Bedankt voor de goede review.
Graag zien wij u snel weer eens bij ons terug.

Groetjes KEES

Het restaurant is heel mooi en gezellig gemaakt. Een leuke sfeer, wij hebben ook een hele leuke avond gehad met elkaar! We waren uiteten met 6 meiden, allemaal studenten. 3 meiden hadden een gerecht... Het restaurant is heel mooi en gezellig gemaakt. Een leuke sfeer, wij hebben ook een hele leuke avond gehad met elkaar! We waren uiteten met 6 meiden, allemaal studenten. 3 meiden hadden een gerecht besteld waarbij patat hoorde, dat stond op de menukaart, maar alle drie de meiden hadden geen patat gekregen. Wij hebben dit na gevraagd en kregen later in totaal 1 bakje met patat, in plaats van drie? Toen wij thuis waren en alles gingen verrekenen kwamen we erachter dat ze het ene bakje patat ook nog op de bon hadden gezet.... slecht !
Daarnaast hadden we drie toetjes besteld. 2 meiden wilde zelf een toetje en 2 andere meiden gingen 1 toetje met zn tween delen en de andere wilde niet. Tot onze verbazing werd het toetje geserveerd in 6 losse stukken (voor iedereen een half stuk), dus de drie bestelde toetjes hebben ze allemaal door de helft gedaan, dat was niet de vraag en niet gemeld... slordig! Het kan natuurlijk goed bedoeld zijn maar dit allemaal bij elkaar maakte het echt niet goed.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag, Jammer dat het niet helemaal naar wens was. Wij serveren bij meerdere gerechten de friet in een grotere bak ipv 3 kleine bakjes. Deze hoort dan natuurlijk niet op de rekening te staan.... Goedendag, Jammer dat het niet helemaal naar wens was. Wij serveren bij meerdere gerechten de friet in een grotere bak ipv 3 kleine bakjes. Deze hoort dan natuurlijk niet op de rekening te staan. Ons excuus hiervoor. Verder heb ik navraag gedaan over de desserts en er werd juist gedacht om extra service te verlenen door de desserts speciaal op te maken op 6 losse bordjes omdat er werd gedeeld. Jammer dat dit niet zo is opgevangen en dit zal dan vanaf onze kant niet goed zijn begrepen. Met vriendelijke groet, Bedrijfsleiding KEES

De lekkerste steak die er is!!

Goedendag,
Bedankt voor de goede review. Fijn dat de steak goed smaakt :-)
We zien jullie graag snel weer terug voor een volgende ronde.