Thirsa veltrop

Top!

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zien u graag een volgende keer terug.

Prettige omgeving; vriendelijk personeel

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Els

Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was heerlijk. Een aanrader dit restaurant. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Els, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone... Beste Els, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Joke

Heerlijk gegeten. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Het was gezellig druk.
We zijn in korte tijd een aantal keren geweest voor zowel lunch als diner en het is elke keer topkwaliteit. Heerlijk gegeten. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Het was gezellig druk.
Kom zeker nog vaak terug.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Joke, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u wederom heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen bij KEES! Met... Beste Joke, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u wederom heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen bij KEES! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Wolf

Goed alleen bediening slecht

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gaan eraan werken om de bediening te verbeteren. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug en ervaart u verbeterde... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gaan eraan werken om de bediening te verbeteren. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug en ervaart u verbeterde service! Groetjes Kees

Marijke van der Linden

Wij hadden een geweldige avond. Heerlijk een ronde tafel en genoeg keus voor iedereen. De zorg van de bediening voor de gasten was geweldig. We konden iedere vraag stellen en kregen daar ook... Wij hadden een geweldige avond. Heerlijk een ronde tafel en genoeg keus voor iedereen. De zorg van de bediening voor de gasten was geweldig. We konden iedere vraag stellen en kregen daar ook antwoord op. Mijn gasten hebben geweldig genoten en hebben er weer een nieuw adres bij voor onvergetelijke etentjes.

Goedemiddag Marijke,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Hopelijk zien we u en uw gasten snel weer bij ons terug!

Natasja

Lekkere lunch en leuke inrichting. Wel wat rumoerig in de serre. Misschien muziek daarom iets zachter. Verder zeker een aanrader

Goedemiddag Natasja,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gaan kijken naar het volume van de muziek om deze te optimaliseren. Hopelijk zien we u snel weer terug!

Brigitte

Goedemiddag Brigitte,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Hopelijk zien we u snel weer terug!

Groetjes Kees

Gezellig, lekker eten, vriendelijke en snelle bediening.
Wel wat rumoerig

Goedendag,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug!

Marielle

Gezellige ambiance, sfeervolle inrichting

Goedendag Marielle,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Graag zien we u snel terug bij ons!