Boeve holding

Heel goed, heerlijk eten en perfecte bediening

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Boeve, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste Boeve, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Snelle bediening, vriendelijk personeel, lekkere satė.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van de Sate bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van de Sate bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Goede high tea, vriendelijke bediening en de 3-gangen goed verdeeld over de beschikbare tijd

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de High Tea bij KEES! WIj hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de High Tea bij KEES! WIj hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Stefan

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Stefan, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone... Beste Stefan, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Bianca

Perfect, ondanks drukte goed eten, snelle service en vriendelijke bediening!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Bianca, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste Bianca, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Erg gezellig, lekker eten

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Prettige gezellige bediening, goed en lekker gegeten.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone... Beste heer/mevrouw, Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Jethro Knoop

Top tent !!

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zien u graag een volgende keer terug.

Groetjes Kees

Gea

Doordat ik bij een eerder bezoek jullie high tea had gezien, reserveerde ik deze voor ons gezelschap van vier. De high tea is niet standaard en wordt op originele wijze gepresenteerd. De thee was... Doordat ik bij een eerder bezoek jullie high tea had gezien, reserveerde ik deze voor ons gezelschap van vier. De high tea is niet standaard en wordt op originele wijze gepresenteerd. De thee was heerlijk (leuke teksten ook) en de zoet- en hartigheden waren zeker ook niet te versmaden. Op de groentekroketten na dan: die waren leeg. Toen ik dit meldde, kreeg ik als reactie: da's pech. Verder moesten we 2 x om heet water vragen en was de bediening wat traag (We deden daarom 3 uur i.p.v. 2 uur over de high tea; hetgeen we trouwens niet heel erg vonden). Niettemin kom ik hier graag terug vanwege de sfeer/het interieur, de overwegend erg vriendelijke bediening en de heerlijke gerechten.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat vervelend om te horen van de groentekroketten en service. We zullen dit meenemen zodat u bij uw volgende bezoek de uitstekende service... Goedendag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat vervelend om te horen van de groentekroketten en service. We zullen dit meenemen zodat u bij uw volgende bezoek de uitstekende service ontvangt die u van ons gewend bent. Groetjes, Kees

Manon

Heerlijke, verrassende High Tea

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We hopen u graag nog een volgende keer terug te zien.

Groetjes Kees