Prima gevarieerde menukaart. Het was erg druk, waardoor er veel galm was door het hoge plafond.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Excuses voor de akoestiek van de ruimte, hopelijk heeft het uw bezoek niet al te veel beïnvloed. We zien u graag nog een volgende... Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Excuses voor de akoestiek van de ruimte, hopelijk heeft het uw bezoek niet al te veel beïnvloed. We zien u graag nog een volgende keer terug! Groetjes Kees

Ad

Heerlijk gegeten! Top dat je kraanwater kunt bestellen waarbij de euro per fles wordt gedoneerd aan een goed doel!

Goedemiddag Ad,

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! En uiteraard hartelijk bedankt voor uw donatie aan Make A Wish. Hopelijk zien we u spoedig weer bij ons terug!

Groetjes Kees

Ervaring was weer top. Helaas wel een stuk plastic in ons toetje gevonden dit keer.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze nederige excuses betreft uw toetje. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we gaan hier extra op controleren. Hopelijk zien we u... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze nederige excuses betreft uw toetje. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we gaan hier extra op controleren. Hopelijk zien we u desalniettemin spoedig weer bij ons terug! Groetjes Kees

Rolph

Goed. Helaas wordt er vanuit gegaan dat je je vol eet aan de patat. De (overvloedige) hoeveelheid daarvan staat niet in verhouding tot het weinig groente wat je bij het vlees krijgt.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag Rolph, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Spijtig om te horen dat de patat en groente niet tot elkaar in verhouding stonden. We zullen er aan werken om dit te... Goedemiddag Rolph, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Spijtig om te horen dat de patat en groente niet tot elkaar in verhouding stonden. We zullen er aan werken om dit te verbeteren. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug! Groetjes Kees

Thirsa veltrop

Top!

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! We zien u graag een volgende keer terug.

Prettige omgeving; vriendelijk personeel

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Els

Vriendelijke en vlotte bediening. Het eten was heerlijk. Een aanrader dit restaurant. Prima prijs kwaliteit verhouding.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Els, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone... Beste Els, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Joke

Heerlijk gegeten. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Het was gezellig druk.
We zijn in korte tijd een aantal keren geweest voor zowel lunch als diner en het is elke keer topkwaliteit. Heerlijk gegeten. Vlotte en erg vriendelijke bediening. Het was gezellig druk.
Kom zeker nog vaak terug.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Joke, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u wederom heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen bij KEES! Met... Beste Joke, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u wederom heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u nog vaak te mogen verwelkomen bij KEES! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Wolf

Goed alleen bediening slecht

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gaan eraan werken om de bediening te verbeteren. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug en ervaart u verbeterde... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We gaan eraan werken om de bediening te verbeteren. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug en ervaart u verbeterde service! Groetjes Kees

Marijke van der Linden

Wij hadden een geweldige avond. Heerlijk een ronde tafel en genoeg keus voor iedereen. De zorg van de bediening voor de gasten was geweldig. We konden iedere vraag stellen en kregen daar ook... Wij hadden een geweldige avond. Heerlijk een ronde tafel en genoeg keus voor iedereen. De zorg van de bediening voor de gasten was geweldig. We konden iedere vraag stellen en kregen daar ook antwoord op. Mijn gasten hebben geweldig genoten en hebben er weer een nieuw adres bij voor onvergetelijke etentjes.

Goedemiddag Marijke,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Hopelijk zien we u en uw gasten snel weer bij ons terug!