Maarten

Kees is een heel leuk restaurant. Ziet er sfeervol en supergezellig uit. Zeker de grote hoge ruimte. Eten is heerlijk; de kaart is alleen beperkt voor diner en daarnaast niet heel bijzonder (sate,... Kees is een heel leuk restaurant. Ziet er sfeervol en supergezellig uit. Zeker de grote hoge ruimte. Eten is heerlijk; de kaart is alleen beperkt voor diner en daarnaast niet heel bijzonder (sate, kip, biefstuk). Zet er eens wat bijzonders op, bij voor- hoofd en nagerecht en jullie hebben dan een toptent.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Fijn dat u de sfeer in het restaurant zo gezellig vond en het eten heeft gesmaakt. Jammer dat de gerechten niet naar verwachting waren. Wellicht wilt u de volgende keer onze andere... Goedenavond, Fijn dat u de sfeer in het restaurant zo gezellig vond en het eten heeft gesmaakt. Jammer dat de gerechten niet naar verwachting waren. Wellicht wilt u de volgende keer onze andere gerechten proberen zoals onze dorade, knolselderij steak of de pompoen & parelgort? We hopen u snel weer bij ons terug te zien! Groetjes Kees

Super leuk restaurant en gezellig bediening ook prima en vriendelijk.
Super leuk restaurant en gezellig bediening ook prima en vriendelijk.
Was een klein foutje gemaakt met afrekenen wat ik wel een minpunt vindt we hadden de bon van een andere tafel betaald beetje slordig.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de foutieve bon, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Desalniettemin hopen we u snel weer bij ons te... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de foutieve bon, dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Desalniettemin hopen we u snel weer bij ons te zien! Groetjes Kees

René

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u snel weer bij ons te zien!

Groetjes Kees

Heel goed, personeel was vriendelijk en gastvrij.

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw lovende beoordeling. Fijn om te horen dat uw ervaring zo goed is bevallen. We hopen u snel weer bij ons te zien!

Freek

De eerste indruk is heel positief.

Goedenavond Freek,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat uw eerste bezoek aan ons zo goed is bevallen; hopelijk volgen er nog vele meer!

Groetjes Kees

Altijd lekker eten en gezellig. Prima bediening. Het was alleen niet super warm in de grote ruimte en de akoestiek is niet optimaal

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling en feedback. We zullen de temperatuur in de gaten houden!

Groetjes Kees

Leuke ambiance, vriendelijk personeel, eten was prima!

Goedenavond,

Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Bianca

Soms kom je in een restaurant waar gewoon alles klopt. Zoals bij Kees in Houten! Een gemoedelijke sfeer, fantastische ambiance, servicegerichte bediening en heerlijke dranken (de lekkerste Chai... Soms kom je in een restaurant waar gewoon alles klopt. Zoals bij Kees in Houten! Een gemoedelijke sfeer, fantastische ambiance, servicegerichte bediening en heerlijke dranken (de lekkerste Chai Latte ooit) en gerechten.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond Bianca, Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden, we moeten er een beetje van blozen. Fijn dat uw ervaring zo goed is geweest, en de sticker 'lekkerste Chai Latte ooit' zullen we met... Goedenavond Bianca, Hartelijk bedankt voor uw lovende woorden, we moeten er een beetje van blozen. Fijn dat uw ervaring zo goed is geweest, en de sticker 'lekkerste Chai Latte ooit' zullen we met trots dragen. We hopen u snel weer bij ons te zien! Groetjes Kees

Mijn eerste kennismaking met KEES. Een high tea met vriendinnen. Super lekker en erg gezellig. Top ingericht.

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Fijn dat de High Tea zo goed bevallen is! We hopen u snel weer bij ons terug te zien.

Groetjes Kees

Heerlijk geluncht met de kleinkinderen.
Fijne sfeer vriendelijke en professionele mensen in de bediening.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Familie, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht. Fijn dat u genoten heeft van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone... Beste Familie, Hartelijk bedankt voor uw positieve bericht. Fijn dat u genoten heeft van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken