Goede ervaring, lekker gegeten

Goedendag,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag snel weer bij ons terug!

Groetjes Kees

Hoofdgerechten prima. Desserts vielen tegen, vooral tiramisu was niet lekker en een grote teleurstelling...

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag, Hartelijke dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat de tiramisu tegenviel. We nemen uw feedback mee en bespreken het intern om de kwaliteit van onze gerechten te verbeteren.... Goedendag, Hartelijke dank voor uw beoordeling. Spijtig om te horen dat de tiramisu tegenviel. We nemen uw feedback mee en bespreken het intern om de kwaliteit van onze gerechten te verbeteren. We zien u graag snel weer bij ons terug! Groetjes Kees

Liene

Alles was prima verzorgd

Goedendag Liene,

peter

Viel tegen

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag Peter, Spijtig om te horen dat uw ervaring niet naar verwachting was. Kunt u ons verder toe lichten wat er tegenviel? We streven ernaar om onze service altijd te verbeteren, dus we... Goedendag Peter, Spijtig om te horen dat uw ervaring niet naar verwachting was. Kunt u ons verder toe lichten wat er tegenviel? We streven ernaar om onze service altijd te verbeteren, dus we horen graag wat er beter kan. Groetjes Kees

Petra van Dorst

Was een intiem familie etentje in 1 van de kamers. Heerlijk gegeten wat de 87e verjaardag van onze vader onvergeetelijk maakte.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag Petra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat uw ervaring onvergetelijk is geweest, dit vinden we heel leuk om te horen. Nog van harte gefeliciteerd met uw... Goedendag Petra, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat uw ervaring onvergetelijk is geweest, dit vinden we heel leuk om te horen. Nog van harte gefeliciteerd met uw vader en tot de volgende keer! Groetjes Kees

Anette

Bediening: die kan absoluut beter; het duurde vrij lang voordat wij de kaart kregen en drankjes konden doorgeven. Ook daarna liet bediening zich niet echt zien. Met moeite een tweede drankje kunnen... Bediening: die kan absoluut beter; het duurde vrij lang voordat wij de kaart kregen en drankjes konden doorgeven. Ook daarna liet bediening zich niet echt zien. Met moeite een tweede drankje kunnen bestellen en dit in 3 uur tijd. Na het brengen van de menukaart voor het dessert duurde het weer ruim een kwartier voordat er iemand kwam om de bestelling op te nemen.
Eten: meeste gerechten waren prima, maar niet bijzonder De zeebaarsfilet was absoluut smakeloos (door verschillende personen geproefd). 3x medium was 3x verschillend. Peen bij gegrilde groente was helaas keihard. Een van mijn mede gasten had bij de saté brood gevraagd ipv frites. Deze kwam bij het voorgerecht en hebben wij dus teruggestuurd. Daarna hebben wij het brood niet meer gezien. Gelukkig ook niet op de rekening.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag Anette, Spijtig om te horen dat uw bezoek niet naar verwachting is gelopen. We nemen uw feedback mee om de kwaliteit van onze gerechten en de service te verbeteren. We hopen u... Goedendag Anette, Spijtig om te horen dat uw bezoek niet naar verwachting is gelopen. We nemen uw feedback mee om de kwaliteit van onze gerechten en de service te verbeteren. We hopen u desalniettemin snel weer bij ons te zien voor een verbeterde avond! Groetjes Kees

Irma

Helaas viel het behoorlijk tegen. Het eten was matig, de zeebaars was zompig en te gaar, medium steaks waren rare. Verder nog een misverstandje omdat we iets kregen wat niet besteld was en iets niet... Helaas viel het behoorlijk tegen. Het eten was matig, de zeebaars was zompig en te gaar, medium steaks waren rare. Verder nog een misverstandje omdat we iets kregen wat niet besteld was en iets niet hebben gehad wat wel gevraagd was. Na een paar uur hebben we de bediening zelf maar opgezocht omdat we graag nog een tweede drankje wilden. Het duurde allemaal zo lang dat de meesten van ons maar geen toetje hebben genomen. Verder vind ik de prijs van de gerechten schrikbarend hoog, zeker voor wat je er voor krijgt.
Om nog even met iets positiefs af te sluiten; de bediening was erg aardig!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedendag Irma, Spijtig om te horen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Dit is niet de kwaliteit waar we naar streven. We nemen uw feedback mee en bespreken het intern om de kwaliteit van de... Goedendag Irma, Spijtig om te horen dat uw bezoek niet naar wens is geweest. Dit is niet de kwaliteit waar we naar streven. We nemen uw feedback mee en bespreken het intern om de kwaliteit van de gerechten te verbetering. Heel erg bedankt voor uw feedback en we hopen u desalniettemin snel weer bij ons te zien, met verbeterde service! Groetjes Kees

Mooie locatie kwaliteit eten goed
Mooie locatie kwaliteit eten goed
Wij hadden een high tea duurde echt te lang tussen de gerechten wij hadden aangegeven niet langer te kunnen blijven dan de 2 uur die staat voor de high tea hier is geen rekening mee gehouden jammer

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses voor de duur van uw High-Tea. We nemen deze feedback mee om ervoor te zorgen dat dit bij uw volgende bezoek niet meer zal... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Onze excuses voor de duur van uw High-Tea. We nemen deze feedback mee om ervoor te zorgen dat dit bij uw volgende bezoek niet meer zal gebeuren. Groetjes Kees

Annelies

Heerlijk gegeten, jammer dat er veel omgevingslawaai is.

Goedemiddag Annelies,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u graag weer een volgende keer bij ons te zien!

JB ten Berg

Het personeel was super vriendelijk en de styling van het restaurant is prima, maar het eten viel een beetje tegen. De Hollandse garnalen zullen ongetwijfeld prima zijn, maar dat was niet te... Het personeel was super vriendelijk en de styling van het restaurant is prima, maar het eten viel een beetje tegen. De Hollandse garnalen zullen ongetwijfeld prima zijn, maar dat was niet te proeven, omdat de cocktailsaus heel erg heet was en daardoor alle andere smaken overweldigde. De dry aged entrecote was prima, maar de patat was ronduit slecht en de gegrilde groenten waren aardig, maar ook niet meer. De chocolade saus bij de dame blanche leek gewoon uit een flesje te komen ipv echte gesmolten chocolade te zijn en de eclair was zompig. Ik had een prima avond, maar dat was te danken aan het gezelschap en de bediening, niet het eten.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat de sfeer en service goed zijn bevallen. Spijtig om te horen dat het eten niet naar smaak was. Dit is uiteraard niet waar we naar streven en... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn dat de sfeer en service goed zijn bevallen. Spijtig om te horen dat het eten niet naar smaak was. Dit is uiteraard niet waar we naar streven en we nemen uw feedback dan ook mee zodat we de receptuur kunnen verbeteren. Desondanks hopen we u graag weer bij ons terug te zien! Groetjes Kees