Yolanda van der Lee

Onze ervaring is zeer positief, prima goed verzorgde brunch , bediening vriendelijk, wij komen zeker nog eens terug !

Goedenavond Yolanda,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn om te horen dat u het zo naar uw zin heeft gehad, en we zien u dan ook graag weer bij ons terug!

Groetjes Kees

Gisteren mijn verjaardag gevierd. Ben enorm in het zonnetje gezet. Bediening was top. Het eten viel een beetje tegen. Vooral de tomatensoep en de dorade was ‘slecht’. Patat niet goed doorgebakken.... Gisteren mijn verjaardag gevierd. Ben enorm in het zonnetje gezet. Bediening was top. Het eten viel een beetje tegen. Vooral de tomatensoep en de dorade was ‘slecht’. Patat niet goed doorgebakken. Verder was het ok. Mijn grootste struikelpunt is de prijs kwaliteit verhouding. Die klopt naar mijn idee niet helemaal.
Entourage is leuk! Acoustic wat minder. Zou ik jullie aanbevelen?.....mwah....niet echt helaas. Sorry....

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Spijtig om te horen dat niet alles beviel. We gaan de feedback over de dorade en patat doorgeven aan de keuken. Fijn dat de bediening en sfeer wel naar verwachting waren. We hopen u... Goedenavond, Spijtig om te horen dat niet alles beviel. We gaan de feedback over de dorade en patat doorgeven aan de keuken. Fijn dat de bediening en sfeer wel naar verwachting waren. We hopen u desondanks toch graag weer bij ons te zien om u een betere kwaliteit te kunnen bieden! Groetjes Kees

Lekker eten en goede sfeer!

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug!

Groetjes Kees

Goede prijs-kwaliteitverhouding. Mooie variatie in gerechten.

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag een volgende keer weer bij ons terug.

Groetjes Kees

Lekker eten. En een goede bediening. Een mooie locatie met een verrassende inrichting.

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We hopen u graag een volgende keer bij ons terug te zien!

Groetjes Kees

Mwoah. Wij hadden de familiebruch geboekt. Hele simpele brunch, wat toast en plakjes ham/kaas. Meerdere dingen zaten er niet bij terwijl dit wel op de kaart stond. De taart lag in elkaar gezakt op... Mwoah. Wij hadden de familiebruch geboekt. Hele simpele brunch, wat toast en plakjes ham/kaas. Meerdere dingen zaten er niet bij terwijl dit wel op de kaart stond. De taart lag in elkaar gezakt op een plankje etc etc. Er was weinig aandacht besteed aan deze bruch. Locatie is wel erg leuk en gezellig ingericht. Bediening prima. Brunch kan ik echter niet aanraden.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Spijtig om te horen dat uw bezoek aan ons niet naar wens was. Onze excuses voor de brunch, het is uiteraard niet de bedoeling dat deze incompleet geserveerd wordt. Fijn dat de... Goedenavond, Spijtig om te horen dat uw bezoek aan ons niet naar wens was. Onze excuses voor de brunch, het is uiteraard niet de bedoeling dat deze incompleet geserveerd wordt. Fijn dat de bediening en sfeer u wel zijn bevallen! We hopen u vooralsnog graag weer eens bij ons terug te zien! Groetjes Kees

Sturkenboom

Heerlijke high tea. Afwisselend en eens op een wat minder standaard manier gepresenteerd. Ook leuk dat het uit verschillende rondes bestaat!

Goedenavond,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat de High-Tea in goede smaak viel. Hopelijk zien we u snel weer bij ons terug!

Merel

Goedenavond Merel,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag een volgende keer bij ons terug!

Vriendelijke bediening

Broekman

Gezellige ambiance, goede en betaalbare kaart, vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar

Goedenavond mevrouw Broekman,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag de volgende keer bij ons terug!