Marielle

Gezellige ambiance, sfeervolle inrichting

Goedendag Marielle,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. Graag zien we u snel terug bij ons!

Groetjes Kees

Selma

Gastvrij, mooi onderkomen en heerlijk eten

Goedenavond Selma,

Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. We hopen u snel weer bij ons te zien!

Groetjes Kees

Vriendelijke en snelle bediening. Goed eten. Bij vegetarisch pompoen gerecht wellicht kleine frisse salade toevoegen?

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedenavond, Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. We zullen met de keuken overleggen of het mogelijk is om een kleine salade bij dit gerecht te serveren. We hopen u snel weer bij ons te... Goedenavond, Hartelijk bedankt voor uw positieve recensie. We zullen met de keuken overleggen of het mogelijk is om een kleine salade bij dit gerecht te serveren. We hopen u snel weer bij ons te zien! Groetjes Kees

Bakker

Gezellig, goed, vriendelijk

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw Bakker, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw Bakker, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Boeve holding

Heel goed, heerlijk eten en perfecte bediening

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Boeve, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste Boeve, Hartelijk bedankt voor uw zeer positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Snelle bediening, vriendelijk personeel, lekkere satė.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van de Sate bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van de Sate bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Goede high tea, vriendelijke bediening en de 3-gangen goed verdeeld over de beschikbare tijd

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de High Tea bij KEES! WIj hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de High Tea bij KEES! WIj hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Stefan

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Stefan, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone... Beste Stefan, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van de lunch bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Bianca

Perfect, ondanks drukte goed eten, snelle service en vriendelijke bediening!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Bianca, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke... Beste Bianca, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Erg gezellig, lekker eten

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u heeft genoten van het diner bij KEES! Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken