Dora Bán

Echt geweldig. Ik was met een groep drukke jongens van 11/12 jaar en de bediening in het restaurant en de begeleiding in de keuken was echt heel goed. Geduldig, rustig en het sloot aan bij de... Echt geweldig. Ik was met een groep drukke jongens van 11/12 jaar en de bediening in het restaurant en de begeleiding in de keuken was echt heel goed. Geduldig, rustig en het sloot aan bij de kinderen.
Toen we aankwamen was de tafel al erg mooi versierd. Echt top.

Carin

Leuk! Lekker hapje gegeten samen! Vriendelijke bediening. Gezellig mooi restaurant.

Els Minis

Gewoon hele relaxte avond met drankjes, hapjes en diner

Beste Els,
Leuk dat u lekker bij ons heeft gegeten en geborreld.
Graag zien wij u snel weer terug bij kees.

Groetjes Kees

Peter Schaap

Geweldig, relax, sfeervol

Beste Peter,
Leuk dat u een geweldige middag bij ons heeft gehad.
Graag zien wij u snel weer terug.

Groetjes KEES

anonymous

Prachtig pand, lekker eten en vriendelijk personeel. Ook zo fijn, gewoon gratis karaf water op tafel.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner, het fijne personeel en het prachtige pand. Wij hopen u snel weer te mogen... Beste heer/mevrouw, Hartelijk bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u heeft genoten van het diner, het fijne personeel en het prachtige pand. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Celine

Een super leuke high wine gehad. Heerlijke hapjes met goede bijpassende wijnen, echt een aanrader! En wat is het mooi versierd met kerstversiering, echt prachtig om te zien!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Celine, Hartelijk bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Fijn dat jullie hebben genoten van de High Wine van KEES! Wij zijn ook ontzettend trots en blij met onze sfeervolle... Beste Celine, Hartelijk bedankt voor je zeer positieve beoordeling. Fijn dat jullie hebben genoten van de High Wine van KEES! Wij zijn ook ontzettend trots en blij met onze sfeervolle kerstversiering! Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Judith visch

Heel goed
Ondanks de kolossale ruimte is het toch gezellig en knus
Ook voor de kids is er genoeg te kiezen om te eten

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Judith, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de lunch en de sfeer van KEES! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen!... Beste Judith, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn om te horen dat jullie hebben genoten van de lunch en de sfeer van KEES! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Charlie

Prima eten met zeer vriendelijke bediening.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Charlie, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de lunch en de vriendelijke bediening bij KEES! Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen!... Beste Charlie, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. Fijn dat je hebt genoten van de lunch en de vriendelijke bediening bij KEES! Wij hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken

Maurice

Een heerlijk middag met een high wine gehad.

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Beste Maurice, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat jullie hebben genoten van de smaakvolle High Wine bij KEES! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen,... Beste Maurice, Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling! Fijn dat jullie hebben genoten van de smaakvolle High Wine bij KEES! Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen, wellicht deze keer voor een heerlijke High Beer! Met vriendelijke groet, Simone KEES eten&drinken