Desiree Mulder

Heerlijk eten en prettige ambiance en bediening

Beste Desiree,
Fijn dat je lekker hebt gegeten bij ons.
Graag zien we jullie snel weer terug.

Groetjes KEES

We hebben heerlijk gelunched. Eten in overvloed en we kregen zelfs wat mee naar huis! De bediening was prima en we werden snel geholpen.

Goedendag,
Fijn dat jullie lekker hebben geluncht bij ons.
Wij hopen jullie snel weer te zien bij ons.

Heerlijk gegeten, goede bediening

Goedendag,
Fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij ons.
Graag zien wij u snel weer terug.

Groetjes KEES

We hebben weer heerlijk gegeten

Goedendag,
Fijn dat jullie lekker hebben gegeten bij ons.
Graag zien wij u snel weer bij ons terug.

Kees

Prima gegeten, mooie locatie, lekkere wijn, betrokken bediening

Goedemorgen,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zien u graag snel weer bij ons terug!

Joke

Heerlijk gegeten, prettige bediening al moeten sommigen nog leren dat je niet voor iemand anders langs moet reiken om het drinken aan te bieden maar om even om te lopen. Er was genoeg ruimte

Goedemorgen Joke,

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We nemen uw feedback mee om de bediening nog meer te verbeteren. We hopen u snel weer bij ons terug te zien!

Groetjes Kees

Heerlijk gegeten, bediening was nieuw of onervaren ging behoorlijk wat mis met de bestelling (verkeerde bestelling opgeschreven, bijgerechten niet gereserveerd, halverwege dinner gebeld of we nog... Heerlijk gegeten, bediening was nieuw of onervaren ging behoorlijk wat mis met de bestelling (verkeerde bestelling opgeschreven, bijgerechten niet gereserveerd, halverwege dinner gebeld of we nog wel kwamen).

Dit zal niet altijd zo zijn en de setting is leuk en het eten heerlijk. Aan te raden en komen er zeker nog eens!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de rommelige zaken wat betreft uw diner. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en we zullen hier scherper op zijn. Fijn... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Onze excuses voor de rommelige zaken wat betreft uw diner. Dit is uiteraard niet onze bedoeling en we zullen hier scherper op zijn. Fijn dat u vooralsnog een fijne avond heeft gehad - we zien u dan ook graag snel weer bij ons terug! Groetjes Kees

Nienke

Heerlijk eten en prima bediening.

Goedemiddag Nienke,

Groetjes Kees

Wat een fijne plek bij Kees!
Wat een fijne plek bij Kees!
Laagdrempelig, relaxte sfeer, prima publiek, goed gegeten en wat een attente jongen in de bediening; hij kwam met een tandenstoker toen hij mij zag prutsen. Dat is oog hebben voor je klant!

Reactie KEES eten & drinken Houten:

Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Ik ga uw compliment aan de medewerker in kwestie doorgeven, dat vinden we nou leuke berichten om te horen! We zien u graag snel weer bij ons... Goedemiddag, Hartelijk dank voor uw lovende woorden. Ik ga uw compliment aan de medewerker in kwestie doorgeven, dat vinden we nou leuke berichten om te horen! We zien u graag snel weer bij ons terug. Groetjes Kees

Lidy

Prima bediening. Heerlijk eten. Wel wat rumoerig.

Goedemorgen Lidy,