SuusK. Transitiemanagement

Al ruim 4,5 jaar gebruik ik Keeping om mijn uren bij te houden, sinds dat ik als zelfstandige werk doe ik dat. Ik kan niet meer zonder, het is een super fijne applicatie en eenvoudig in gebruik. Ik... Al ruim 4,5 jaar gebruik ik Keeping om mijn uren bij te houden, sinds dat ik als zelfstandige werk doe ik dat. Ik kan niet meer zonder, het is een super fijne applicatie en eenvoudig in gebruik. Ik zou er nog meer uit kunnen halen maar ben nu al heel tevreden!

Sjoerd

Super app om je uren bij te houden, alleen jammer dat je niet standaard kan instellen dat een nieuwe handmatige registratie op vandaag is. Eerste registratie op een dag gaat altijd mis...

Cat Ready

Prima en lekker duidelijk en simpel

Changemanager.nl

Graag ook veld voor kilometerregistratie. Werk is vaak uren + km. Dank alvast!

NJ Services+

Fijne app waarmee ik duidelijk en gemakkelijk mijn uren kan registreren. Echter vind ik het zeer jammer dat de pauze tijden nog steeds apart moeten ingevuld worden via de browser versie. Dit vergt... Fijne app waarmee ik duidelijk en gemakkelijk mijn uren kan registreren. Echter vind ik het zeer jammer dat de pauze tijden nog steeds apart moeten ingevuld worden via de browser versie. Dit vergt toch meer tijd terwijl dit toch makkelijk in de app zou moeten kunnen.

Het lijkt mii ook zeer handig als er een km registratie ingevoerd kan worden, die je kan linken per klant en/of project. Dan heb je dit alles in een app en dan zou erg top zijn!

Cat Ready

Lekker simpel en overzichtelijk.

Propos Consultancy

Na een proefperiode 1 dag te laat en de kosten worden in rekening gebracht, terwijl wij niet gekozen hebben voor dit bedrijf. Erg sneu!

Tibi-advies

Een heel erg gebruikers vriendelijke programma. zeer goede rapportage mogelijkheden en heel flexibel

Thuis

Hallo
Jullie app slaat steeds vast, erg irritant
Je moet steeds de app resetten
Kunnen jullie hier wat aan doen zou erg fijn zijn
Ik gebruik de app alle heel lang.

Ik...
Hallo
Jullie app slaat steeds vast, erg irritant
Je moet steeds de app resetten
Kunnen jullie hier wat aan doen zou erg fijn zijn
Ik gebruik de app alle heel lang.

Ik hoop dat jullie er wat aan doen

Gr Corné

Ollie Poppenmode

Prachtig programma maar jammer dat het maandoverzicht niet aangeeft welke dagen wel of niet zijn ingevuld. Nu moet ik één voor één de dagen langs om te zien of ik per ongeluk een dag ben vergeten... Prachtig programma maar jammer dat het maandoverzicht niet aangeeft welke dagen wel of niet zijn ingevuld. Nu moet ik één voor één de dagen langs om te zien of ik per ongeluk een dag ben vergeten of heb overgeslagen