Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

C Buizer

Goede kwaliteit materialen en professionele werkwijze en uitvoering.

Degelijk materiaal en degelijk in elkaar gezet. Past precies.

Doris Ramos

Super professionals! Ik zou ze niet meer kunnen aanbevelen. Mijn katten zijn super blij en Kattenren.com hebben onze achtertuin en voorkant van het huis veel mooier gemaakt. Ze gaven ons persoonlijk... Super professionals! Ik zou ze niet meer kunnen aanbevelen. Mijn katten zijn super blij en Kattenren.com hebben onze achtertuin en voorkant van het huis veel mooier gemaakt. Ze gaven ons persoonlijk advies, uitstekende klantenservice en de werknemers waren super toegewijd in het uitstekend werk leveren op de dag van de installatie.

Communicatie, personalisatie en levering

Niets. Ze waren perfect

Martin Veen

Oplossingsgericht en klant(kat)vriendelijk

Meedenken en goede communicatie

Theusen. G.R.

Je kunt er goede afspraken mee maken

Zonder gepruttel of slechte excuses worden de eventuele gebreken
bij de eerste opbouw met de klant besproken en gerepareerd

L

Goed!

Erg mooie en stevige ren, erg flexibel in levering, vriendelijke mensen

Per ongeluk was er een verkeerde krabpaal ingepakt, maar gelukkig uiteindelijk wel de goede gekregen

Ieke Dekker

Prima, perfect

Alles

Niks

Happy cat at home

Uitstekend

Alles is op maat te maken

Irene

Fantastische service!

Ijzersterke communicatie

Ga zo door!

Erik en Peet

Fijn bedrijf dat echt kwaliteit levert!

Meedenkend

Fam. Ruyters

Heeft bij ons een prachtige ren gezet, ook verschillende horren afgenomen voor ramen en deuren.

Perfect passende horren en ren, zelfs op de moeilijkere punten. Alles netjes afgewerkt. Vriendelijk personeel wat de ren kwam plaatsen.

Na het plaatsen van de ren wilde we deze toch anders hebben (en daarvoor uiteraard ook betalen) omdat we zelf een inschattingsfout hadden gemaakt. In het navolgende telefoongesprek hierover kreeg ik... Na het plaatsen van de ren wilde we deze toch anders hebben (en daarvoor uiteraard ook betalen) omdat we zelf een inschattingsfout hadden gemaakt. In het navolgende telefoongesprek hierover kreeg ik het gevoel "lastig" gevonden te worden wat ik erg jammer vind.