Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Michel van den Berg

Mensen maken een bedrijf. Vanaf het eerste contactmoment tot de sleutel oplevering uiterst vriendelijk en deskundig geholpen.

Adviseren wat de praktijk geleerd heeft, de vriendelijkheid en expertise.

Lekker zo doorgaan.

Neijman

Mooi product

Duidelijke omschrijving ivm offerte

Vinnie Cat

Zeer blij met onze catio van Kattenren.com. Ze hebben ons goed advies gegeven, communiceerden duidelijk over lever- en installatietijden en kwamen deze ook na. De catio zelf is professioneel... Zeer blij met onze catio van Kattenren.com. Ze hebben ons goed advies gegeven, communiceerden duidelijk over lever- en installatietijden en kwamen deze ook na. De catio zelf is professioneel geïnstalleerd, van duurzame kwaliteit en mooi afgewerkt. We kunnen kattenren.com dan ook alleen maar aanbevelen!

Duidelijke communicatie. Professioneel en mooi afgewerkt product.

De Kleijn

Kattenren.com

Goede voorlichting, Regelmatig contact. Fijn dat ze zorgvuldig te werk gaan tijdens inmeten. Alles gaat in overleg en ik ben super blij met het resultaat

Verbeterpunten heb ik niet echt. Het was een super drukke tijd dus de levertijd was watlanger dan gehoopt. Maar uiteindelijk het wachten dubbel en dwars waard.

Eric van de Kreeke

Buitengewoon ! Aanrader als je een kattenren nodig hebt !

Duidelijke communicatie; super monteurs die snel en correct werken en zeer vriendelijk zijn !

Eberwijn

Heel kundig en vriendelijk

Denken met je mee

Nog beter kan bijna niet

John Rens

Super goeie service en prachtig werk

Duidelijke afspraken en mooi netjes werk

levertijd, gelukkig zijn de katten geduldig geweest

Varro

Mooie showroom, onder het genot van een kopje koffie mijn balkon kattenren samengesteld! Helaas duurde het lang voordat deze geplaatst kon worden. Maar uiteindelijk heel blij mee!! Snel en... Mooie showroom, onder het genot van een kopje koffie mijn balkon kattenren samengesteld! Helaas duurde het lang voordat deze geplaatst kon worden. Maar uiteindelijk heel blij mee!! Snel en professioneel geplaatst! Wel erg duur!

Altijd bereikbaar voor vragen!

Misschien een kortere wachttijd voor het plaatsen?!

Adrie Bartok

Mooie stevige kattenren op maat geleverd en ook geplaatst door 2 medewerkers; kundig en vlot.

In showroom werd er de tijd genomen om uitleg en informatie/advies te geven voor kattenren die wij wilde.
Goede kwaliteit en vlotte plaatsing.

Geen.

Marjolein van wijk