Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie

Miranda

Super. Mooi product en vriendelijke medewerkers.

Er werd goed meegedacht.

Tot nu toe valt er niets te verbeteren.

Karin Vastbinder - Peeters

Fijn bedrijf. We zijn goed geadviseerd en afspraken worden perfect nagekomen. Het was niet de makkelijkste ren om op te meten, maar alles klopt tot op de centimeter. Echt vakwerk. Het resultaat mag... Fijn bedrijf. We zijn goed geadviseerd en afspraken worden perfect nagekomen. Het was niet de makkelijkste ren om op te meten, maar alles klopt tot op de centimeter. Echt vakwerk. Het resultaat mag er zijn. Wij (en onze katten) zijn meer dan tevreden!

Bedrijf heeft veel geduld met ons moeten hebben in verband met een niet altijd soepel lopende afstemming met onze VvE, maar hebben steeds op vriendelijke wijze contact met ons gehouden en hierin... Bedrijf heeft veel geduld met ons moeten hebben in verband met een niet altijd soepel lopende afstemming met onze VvE, maar hebben steeds op vriendelijke wijze contact met ons gehouden en hierin goede adviezen gegeven, waardoor we de kattenren hebben kunnen realiseren.

Geen.

J van den Brink

Uitstekend

Je wordt altijd fijn geholpen

Nee

Casa Gatti Pelt

Fijn bedrijf voor je kattenren op maat

snelle uitvoering

keep up the good work

Jeanne Bos

Zeer goede ervaring

Alles naar wat ik wenste uitgevoerd

er lagen wel veel kleine scherpe stukjes afval
en dat is misschien handig om mede te delen, voor in gebruik name.

Iris Stal

Goed contact, duidelijk en komen afspraken na.

Kennis van zaken, vlotte mensen, goed contact.

G de Froe

Prima, men houdt zich aan de afspraken, correcte levering, aardige mensen.

Geleverd conform afspraak

Ralph van der Vliet

In 2022 is tot volle teveredenheid de kattenren geplaatst. Begin 2024 besloten om de kattenren met nog eens 1,5 meter te verlengen. Ook dit is met een goede begeleiding, advies en goede nazorg tot... In 2022 is tot volle teveredenheid de kattenren geplaatst. Begin 2024 besloten om de kattenren met nog eens 1,5 meter te verlengen. Ook dit is met een goede begeleiding, advies en goede nazorg tot volle tevredenheid gerealiseerd.

Het directe 1 op 1 contact met de uitvoerder is ons goed bevallen.

Geen, ga zo door.

Peter Adriaans

Zeer professioneel bedrijf

Eerlijk duidelijk vriendelijk

Geen verbeterpunten

A. Fouchier

Prettig contact, goed vakmanschap. Ze hebben mijn balkon heel netjes en degelijk afgedicht, zodat mijn katten nu ook naar buiten kunnen.

heel netjes en degelijk werk !

iets beter inplannen van de klussen. Uiteindelijk was de klus bij mij toch op tijd klaar gelukkig.