Joke

Kastenspecialist

Snelle reactie na aanvraag per mail, zeer betrouwbaar in gemaakte afspraken

Tussentijds informeren of de bepaalde streefdatum wordt gehaald zou prettig zijn. Nu moest ik het zelf navragen (wat ook geen ramp is natuurlijk)

De jong

Duidelijke afspraak nagekomen,zeer goede monteurs en heel vriendelijk

Netheid

In mijn geval na tekenen van koopcontract,afspraak voor plaatsing nakomen op afgesproken datum,en niet later ivm sluiting fabriek(onderhoud machines)

Zeer goed en erg vriendelijk

Zeer goede informatie en begeleiding

Marijke Daamen

Geweldige inloopkast voor mij geplaatst. Ziet er super uit! Snelle afhandeling en snelle levering. Ben super tevreden.

Alleen maar sterke punten!

Alles is zeer vlot verlopen,

alles is zeer vlot verlopen,

misschien in de toekomst een tekening maken van waar de kast moet staan. Bij ons is ze op een andere muur geplaatst dan gevraagd. Ikzelf was niet thuis wanneer de kast geplaatst werd, mijn man wel, maar die let daar niet op. Uiteindelijk staat ze ook wel goed.

Fam Burggraaff

Een kast op deze hoogte was niet standaard beschikbaar. Door de inventiviteit van Bas Knip is het toch gelukt! En toen bleek dat we "een poortje gemist hadden" bij het bedenken heeft hij net zolang...

Persoonlijke benadering
Aandacht voor details
Inventiviteit
After Sales

Andre van der Zwet

Goede ervaring gehad met Bas Knip van de Kastenspecialist

zeer klantvriendelijk en deskundigheid

Er was wat verwarring over wat nu de laatste offerte en ontwerp was. Hierin kan de opdrachtgever zich in verbeteren.

Rick

De Kastenspecialist

Prettige en professionele aanpak vanaf het eerste telefonische contactmoment tot en met de navraag of alles naar wens is geweest. Bas heeft gezorgd voor een erg mooie en strakke boekenkast, ons voorzien van goede adviezen en een nette installatie. Bij deze bevelen wij De Kastenspecialist en Bas Knip in het bijzonder dan ook van harte aan!

el khallabi

Een ontzettende goede service

Goede service, klantvriendelijk

Jan

Ik heb prima ervaringen met de kastenspecialist.nl. Telefoon wordt direct beantwoord, snel een afspraak gemaakt en bestelling snel geleverd. Montage ook prima. Kortom alleen maar positieve feedback.